Søkeresultater

1. Counterpointer

RuneW: Byggetråd - Kino - Ventilasjon V2.0

Sorry, så ikke denne før jeg svarte Andreas. Trenger en anbefaling på en erstatning av Yamaha RX-v1800 som nå skurrer i en hovedkanalen. Tror det er bedre å bytte enn å reparere. Tenker å holde meg på samme kvalitetsnivå. (Dette var hvertfall AV relatert.
  2. Counterpointer

����......
  3. Counterpointer

Er i samme situasjon med 16 åringer i huset. Men de kjører nå med Ampera-E, blir spennende nå det blir en Preformance Model 3 :confused:
  4. Counterpointer

Da er konkuransen i gang :rolleyes:Jeg har også bestilt TM3 (den 5/12). Blir saftig oppdatering fra Leaf (som jeg mener å huske at du har)
  5. Counterpointer

Hei Rune Fikk plutselig en varsling om denne tråden. Har ikke vært her på flere år..... Håper alt er bra her. Grunnen til at jeg skriver er at jeg lurer på om du er RuneW på elbilforum også? Der er jeg blitt daglig poster som knut.aulie siden det forumet er såpass ustabilt at jeg mistet...
  6. Counterpointer

Lever dette forumet i det hele tatt?

Har hatt det på Finn.no til halv pris av det jeg ga. Dvs 1500 kr, men var ingen interesse.
  7. Counterpointer

Vurderingen går ikke på hvordan det fungerer, for det vet jeg godt. Det jeg trenger hjelp til er pris og hvor en eventuellt kan selge slikt nå. Brukte torget på gamle avforum mye, men det gikk jo i dass når alt brøt sammen.
  8. Counterpointer

Yulong DAH 1 Amp og AKG Studio 240 klokker I custom koffert
  9. Counterpointer

Hei Har ikke postet her på flere år. Er det noe aktivitet her? Har et head-fi sett som jeg gjerne skulle fått vurdert
  10. Counterpointer

Blu-ray filmer byttes

Absolutt en god ide men helt utopisk. Avtorget ble jo slaktet med V2 og det som er nå er jo helt nyttesløst :mad: Solgte faktisk en god del filmer på auksjonsbiten av Avtorget, med startpris på en krone risikerte jeg å tape mye (noe som skjedde innimellom), men stort sett ble det en fornuftig...
  11. Counterpointer

Blu-ray filmer byttes

Denne tråden er temmelig utdatert siden den er lagt under DVD!!!!!! Jeg laget en ny tråd i hd software, men "markedet" er nærmest dødt tror jeg. Folk kjøper nye filmer, men det er få som har interesse av å bytte eller selge noe virker det som. :(
  12. Counterpointer

Blu ray filmer byttes

Har mye blu ray filmer og serier, kan bytte eller evt også selge Alle filmer er norske og kun sett en gang. Legger ikke inn bilder nå men kan sende på epost eller pm Wolverine After earth Elysium Boss sesong 1 Spartacus " gods of the arena" I all evighet (Ken Follet serie) Goon Magic mike...
  13. Counterpointer

Blu-ray filmer byttes

Har mye blu ray filmer og serier, kan bytte eller evt også selge Alle filmer er norske og kun sett en gang. Legger ikke inn bilder nå men kan sende på epost eller pm Wolverine After earth Elysium Boss sesong 1 Spartacus " gods of the arena" I all evighet (Ken Follet serie) Goon Magic mike Hugo...
  14. Counterpointer

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Ble så lei meg når jeg leste dette. Jenny var en så flott hund med en utrolig personlighet. Livet er hardt noen ganger 🌹 Ta vare på hverandre nå, det er viktig.
  15. Counterpointer

FrodeT`s kinoprosjekt : Bygging av rom i rom

Ser det du poster men ikke FrodeT sine. iPad = safari os6
  16. Counterpointer

FrodeT`s kinoprosjekt : Bygging av rom i rom

Ikke på Ipaden min heller :mad:
  17. Counterpointer

Hvorfor gikk ting så galt?

Kanskje, men ikke sikkert. Jeg har 8 år på forumet og over 6000 poster. Akkurat nå virker det ikke fristende å starte på null igjen. Ser jo at jeg nå ikke kastes ut ved pålogging og kan skrive innlegg igjen men det erstatter ikke en årrekke med gode tilbakemeldinger på avtorget som jeg brukte...
  18. Counterpointer

Hvorfor gikk ting så galt?

Må bare se om jeg kan poste nå.
  19. Counterpointer

Status AVforum V2

Orker ikke lese tråden når ting fungerer så dårlig som de gjør. Får ikke epostvarsler lengre, heller ikke på nye tråder som denne! Når jeg fikk varsler i forrige uke virket ikke linkene! Jeg må logge meg inn pånytt hver gang jeg er på forumet ( noe som er skjelden nå :( ) Jeg hadde rød...
  20. Counterpointer

Status AVforum V2

Innlogging forsvinner også med "husk meg" avkrysset. På iPad/Safari