Søkeresultater

1. harman/kardon

Arendal Sound : Offisiell Tråd

Det er begynt og kommet Arendal Sound produlter ut til forbrukere :) arendalsound.no Kan også kjøpes hos lsound.no | lsound.no Selv er jeg i gang med og teste Subwoofer 3, som tidvis imponerer på Alle områder :) En sikkelig utfordrer til SVS Ultra 13" PB/PC portede suber og Kreisel...
  2. harman/kardon

Norges mest moderne kino. Nyåpnet i Stjørdal

Ikke bare er den Norges mest moderne... MEN DEN HAR DOLBY ATMOS Og ikke bare 1 sal... men 3 med Atmos og 3D :D Så Nord-Trøndernes nærmeste kino, utstyrt med Dolby Atmos er pr. nå i Sjørdal`n :p Dette er Norges mest moderne kinosal -adressa.no
  3. harman/kardon

Blu-Ray filmer med Dolby Atmos / Auro-3D / DTS X

Legger merke til at de alder fleste salgssider mangler info om lydformater. Så derfor kan det være greit med en tråd der vi kan legge ut filmer ( versjoner ) som er eller kommer med lydformatene : * Dolby Atmos * Auro-3D * DTS-X Sånn som Første Atmos film Forøvrig Jækla god lyd...
  4. harman/kardon

Problemer med at jeg ikke får endret min profil lengere

Nicket mitt skaper vist bugs hos avform da jeg ikke får til og endre egen profil, men ender opp på annen profil. harman/kardon v/s harman kardon :confused:
  5. harman/kardon

Monsters University 3D

Hakker filmen Lydmessig hos deg med Bitstream / PCM ? Den hakker hos meg. Finne ut om det er bare hos meg eller om det er flere som merker det. Kjøpt hos Amazone.uk ...
  6. harman/kardon

High End på Inderøy ( Eller Utøy fer åss som bur der )

For de som ikke vet det så har vi hatt en som heter Geir Fredrikesen som er designer av div kreasjoner som lager -> go lyd <-. En liten repotasje i Trønder Avisa i dag gjør vet at han kommer ut av anonymiteten og kan få litt pr. da han er i gang med nye prosjekter som innebærer Høytalere og...
  7. harman/kardon

Mono Forsterker / Subwoofer

Må leke litt med tanken ;) Subwoofer som spiller tight og når greit nedover 20-25 hz og har litt Headroom for en som ikke trenger spille så høyt. Mere SQ en dB JL Audio sine HO kasser eks : JL Audio HO110RG-W3v3 Etter og lest en del omtaler av denne, så skulle den lydmessig sånn passe til...
  8. harman/kardon

Kappa Fristelser

Infinity KAPPA 120.9W i anbefalt Lukket kasse i en stasjonsvogn med passende mono forsterker. Antatt ca dB ? Gode HiFi egenskaper ?
  9. harman/kardon

GoldenEar

Kom over et merke jeg fant litt Spennende med navn GoldenEar. Høytalere og kansje det jeg fant mest interesant... Subene. ForceField 3, 4 og 5 ( 8" - 10" - 12" ) Noen om har erfaring med merket ? GoldenEar Technology | A Passion for Sonic Perfection
  10. harman/kardon

Sending av store Esker ( høytalere )

Hvordan sender dere store esker ? Har et sett med Swans Diva 6.2f som jeg skal sende. Men de er da litt over de mål Posten kan pranspotere. Med Embalasjen er målene. H: 152 cm B: 52 cm D: 42 cm Vekt 40 kg. Sjekka litt på siden til Bring, men **** så dyrt. 3.000 kr + for to esker...
  11. harman/kardon

God Hovedenhet for bil ?

Tengte jeg skulle bytte ut cd spilleren i bilen fra den gamle orginale. Men hva pokker skal man velge ? - Radio Cd spiller - USB - Blåtann - DAB hadde vært greit - 4*50w - Fjernkontroll ( billigere en og kjøpe adapter som passer rattkontrollen på bilen ) - EQ, sånn 5 bånd klarer seg...
  12. harman/kardon

Star Wars film nr 7 i 2015

Disney sier at de har kjøpt Lucasfilm og «Star Wars» for 4,05 milliarder dollar fra George Lucas. Annonserer ny Star Wars-film - VG Nett Blir det Star Wars feeling uten George ? Spent på og se om jeg føler for og se den...
  13. harman/kardon

Rip Michael Clarke Dunan

Film: Michael Clarke Duncan (54) er død VG Nett Bildet fra : Den grønne mil
  14. harman/kardon

DIY Dayton

AVshop har noen Dayton så og si ferdig DIY produkter AVshop.no / Dayton SWC-3CO 3.0 ft³ Subwoofer Kabinett med utskjæringer Noen som har erfaringer med disse i de ferdigkassene ?
  15. harman/kardon

22. Juli.

Hvor var du klokken 15.25 da det startet ??? Selv var jeg akkurat kommet hjem fra jobb, slått på tv og satt meg ned for og slappe av. Så på VG at det hadde skjedd noe i Oslo som gjorde at jeg umiddelbart fant en tv kanal som begynte og sende fra hendelsene og fulgte med hele kvelden...
  16. harman/kardon

Battleship ( 2012 )

Ca 10. September slippes den på Blu-Ray Battleship (2012) - IMDb Har ikke sett denne på kino, bare noen trailere til filmen. Men har VELDIG store forventninger til denne lydmessig når den kommer på disk i HD format :-D Høyere en eks: Transformers 3. Flere som har forventninger til denne...
  17. harman/kardon

Dolby går all the way... Dolby Athoms

Nytt lydformat med et lass høytalere... Comming soon to a Cinema near you :-D Dolby Atmos - Hear the Whole Picture Maximum Audio Performance for Movie Theatres Dolby Atmos redefines the cinema experience by offering content creators new ways to tell their stories. It adds the ability to...
  18. harman/kardon

Pioneer gjennopptar sin produksjon av Plasma Tv

Hørte i dag i samtale med en selger på Expert som faktisk kunne litt om evnet tv ( skjelden vare ) at Pioneer nå skulle gjennoppta produksjon av Plasma tv under eget merkenavn. Er det noen som har noe mere utfylende info om dette ???
  19. harman/kardon

Selge / Kjøpe : Lokalt innenfor Nord-Trøndelag

Selge eller ønske kjøpe så ha de no verri greit me ein sånn tråd om en vil sjekke interesse i lokalmiljøet eller e ut ætti nåkkå en har løst på :-) Så har du nåkkå eller ønske nåkkå så legg in ein post da vel :-D
  20. harman/kardon

Hvilket element ???

Kjenner en som ville ha anbefaling av 10" til bassrefleks kasse på 40 - 50 liter. ( innesub ) Max 4.000 kr pr element. Han mener og til nød kan utvide til 12" i kassene. Han oppgraderer da fra Perless.