Søkeresultater

1. M

mikse ulike subber

har bygget litt om i stua for å få en lukket tvstue del, men i praksis hører jeg mere på musikk enn jeg ser tv/film. rommet er nesten kvadratisk på 3,70 x 3,75, og er foreløpig behandlet med 4 stk GIK bassfeller og 3 stk GIK aktusikk paneler. tror neste naturlige steg for meg vil være en sub nr...
  2. M

bytte fra tower til stativ høytalere

vurderer å bytte ut mine PSB Image T65 til et par stativ høytalere, da jeg føler at disse sammen med SVS SB13 subben min blir for "mye" for stuen min. Sånn som det er nå rører knapt hverken subben eller PSB elementene seg når jeg vrir på. ville jeg hvert bedre tjent med et par stativhøytalere ...
  3. M

netflix fungerer ikke etter tv service

etter jeg hadde service på min samsung 65js9505 så fungerer ikke lengre netflix. får feilmelding: "Kunne ikke koble til Netflix, Prøv på nytt, etter start hjemmenettverket og strømmeenheten på nytt. For mer informasjon besøk netflix.com/nethelp. Code: ui-800-3" har prøvd å restarte hele...
  4. M

Parasound P5 og Antimode 8033S

vurderer å kjøpe meg en Parasound P5 preamp for å bruke sammen med min Onkyo 818 receiver og en Rotel effekt. men klarer ikke å se for meg hvordan jeg kan fortsette å bruke min Antimode 8033 til subben, dersom jeg koble sub til Parasound. vil det ikke blir problem med at parasound ikke kan...
  5. M

1 eller 2 subber

vet det finnes flere tråder om dette, uansett, gitt rom skissen under 4m |-------------| | x | | | 4m | | | x | | --------- -- | | | |...
  6. M

utstyr for REW

tenkte det hadde vært morro å måle litt med REW, så bestilte meg følgende utstyr: 1 x Behringer ECM8000 Measurement condenser mic (LUT216986) = Kr. 469,- 1 x M-Audio Fast Track MKII (LUT217062) = Kr. 799,- 1 x Mikrofonkabel xlr-xlr 6m (100146) = Kr. 79,- litt seint å spørre ETTER jeg...
  7. M

hdmi ARC

Hva må jeg gjøre for å få lyd på onkyo receivern min fra rikstv innebygd i 2012 Samsung TV? Klarer ikke finne noe oppsett hverken på TV eller receiver. Er koblet sammen med en Monster 750 hdmi kabel som støtter ARC..
  8. M

dagstilbud Onkyo NR717

ser Onkyo NR717 ligger til 50% hos komplett i dag, 3995,- som jo må være en veldig god pris, litt dumt kanskje at jeg bestilla en NR818 til 5995,- i går Komplett.no - Onkyo TX-NR717B hjemmekinoreceiver
  9. M

HK AVR255, reparere eller kjøpe nytt ?

har fått feil på min AVR255, intet signal gjennom hdmi, og ingen av knappene bortsett fra power,ok (resatte med denne) og volum virker. har hatt receiver inne til service for 3 år sida med nøyaktig samme feil, da på garanti, men lønner det seg å reparer denne nå som garanti er utløpt ? noen...
  10. M

Samsung 6305 skrur seg på automatisk

sliter med at min Samsung ES6305 skrur seg på automatisk nesten hver natt og om dagen når jeg er på jobb.. har sjekket at auto-on timere er avskrudd, og hdmi-sec/anynet+ er deaktivert. tilkoblet kilder er en pc via hdmi gjennom HK avr255 receiver + intern rikstv. Er ikke bilde fra kilde på tv...