Søkeresultater

1. B

Er det noen som har erfaring med denne?

https://www.komplett.no/product/1004816/tv-lyd-bilde/tv-video/tv-er/sony-75-uhd-smart-tv-kd75xf8596baep
  2. B

Ny TV

Budsjett + -10 000,- størrelse + - 60" Er det noen merker som utmerker seg i positiv retning? Er det noen merker som jeg absolutt ikke bør kjøpe?
  3. B

Mitten in Deutschland: NSU

Hei! Er det noen som har sett denne? Bra?
  4. B

EPSON EH-TW5350

Er det noen som har erfaring med denne? https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/projektor/epson-eh-tw5350-videoprojektor/ ​
  5. B

Mediesenter htpc

Jeg lurer litt på denne http://www.multicom.no/Pocket-i300-Mini-PC-Intel-NUCe-4e-gen-Intel-Core-i5-4250Ue-8GBe-120GB-SSDe-HD-Graphics-5000e-AC-WiFie-USB3e-Mini-HDMIe-VESA-feste-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100580/p10627109 Elleer en Mac mini får se når feriepengene kommer:D
  6. B

Mediesenter htpc

Hei Jeg vurderer å gå til innkjøp av en mediasenter htpc. Den skal stort sett brukes til å se på filmer og tv serier fra Netflix, HBO nordic og Viaplay. Jeg er helt grønn når det gjelder slike pc'er . Hvilken skal jeg gå for? Blir disse levert med fjernkontroll eller må jeg ha mus og tastatur...
  7. B

HBO nordic, 79 kronor/månad

Har brukt Netflix en stund, og jeg synes det fungerer veldig bra selv om de ikke har det helt nyeste seriene.
  8. B

HBO nordic, 79 kronor/månad

Er alle seongene av f. eks. Boardwalk empire der? På Canal digital Go så ligger bare den sesongen som går nå og det er litt dumt hvis en ikke har sett de foregående sesonger.
  9. B

Serier på CanalDigital GO

Jeg er inne på CanalDigital GO for å sjekke om det er noen spennende serier som jeg kan se på, da jef oppdager noe rart/irriterende. Jeg finne er en serie som heter Strike Back episode 1. Nede på sida står det "andre episode i sesomg 2" også kommer lista 2,4,5,6,7,8,9 Hvor i h... er episode 3...
  10. B

Terra Nova

Ble det laget noen "fornuftig" avsluttning eller bare sluttet den? Jeg så en serie som het Crusade (tror jeg) det var en spin-off av Babylon 5. Den ble også kansellert ganske fort, og det ble ikke laget noen skikkelig avsluttning ganske kjipt egentlig.
  11. B

Terra Nova

Vil det si at den er dårlig? Bør jeg styre klar?
  12. B

Terra Nova

Er det noen som vet om det er laget mer en sesong av Terra Nova?
  13. B

Hvilken DVD har du kjøpt i dag?

Bestillte akkurat Andromeda - the complete series 1 2 3 4 5 limited edition fra Amazon.co.uk det er første gangen jeg bestiller fra Amazon, håper de leverer raskt:D
  14. B

Terminator

Hvor får jeg kjøpt de da? Helst mrd teksting.
  15. B

Terminator

Er det noen som vet hvor mange Terminator filmer som er laget, og om disse er å få kjøpt på blu-ray?
  16. B

Canal digital pvr

Problem solved!! Det var som noen kloke hoder her antydet pairing. :)
  17. B

Canal digital pvr

Autosøk funka såa skal vel signal være ok? har ikke hatt den i 20 dager, men jeg skal ringe kundeservice når jeg kommer hjem i kveld. Det stod noe i manualen om at gamle tv'er ikke støtta HDCP, mulig det er det som er problemet men da skulle jeg vel ikke fåt bildet i det hele tatt.
  18. B

Canal digital pvr

5720-SX Nei jeg har ikke fått fiksa det. Jeg bruker hdmi. Jeg får ringe til dem når jeg kommer hjem fra jobb i dag.
  19. B

Canal digital pvr

Jeg har fått meg en helt ny Canal digital pvr. Men jeg får ikke bilde på tv kanalene. Jeg har prøvd å endre oppløsning det hjalp ikke. Når jeg velger en kanal så kommer det opp et bilde som forteller deg hvilken kanal det er, om du vil ta opp osv. Jeg fikk sett oppstartsbildet med autosøk velge...
  20. B

Hvilken DVD har du kjøpt i dag?

Varg Veum I Mørket Er Alle Ulver Grå