Søkeresultater

1. H

Spørsmål HDMI extender

Hei Har ca 14 meter mellom hjemmekinoreciever (der alle kilder er tilkoblet) og TV. Noen som har erfaring med bruk av HDMI extenders over ethernet?
  2. H

Spørsmål HDMI kabel

Hei, Jeg driver å flytter om litt på TV (philips 46" 9704) og resten av AV utstyret. Det vil si at alt blir plassert ca. 12 -13 meter unna TVn. En hjemmekinoreciever Denon AVR-X2100 har tilkoblet Apple TV, PS, satelitt osv og så en felles HDMI kabel fram til TV. Har forhørt meg litt rundt om...
  3. H

Spørsmål HDMI kabel

Hei, Jeg driver å flytter om litt på TV (philips 46" 9704) og resten av AV utstyret. Det vil si at alt blir plassert ca. 12 -13 meter unna TVn. En hjemmekinoreciever Denon AVR-X2100 har tilkoblet Apple TV, PS, satelitt osv og så en felles HDMI kabel fram til TV. Har forhørt meg litt rundt om...
  4. H

Hjelp! Nytt lydanlegg?

Hei Jeg trenger innspill i valg av nytt lydanlegg. Skal ha i lyd i stua rundt tvn og 2 ekstra soner der jeg har høytalere installert i vegger. Forslaget fra Hi-Fi klubben er: Senter: DALIFAZONLCRWH Dali FAZON LCR White speaker Frontkanaler: DALIFAZONSATWH Dali FAZONSAT White speaker...
  5. H

Nytt lydanlegg og flere soner

Hei Jeg trenger hjelpe til å velge lydanlegg. Jeg har tidligere hatt Bose V25 i stua og SA3 forsterker og passive høytalere i 2 andre soner(bad og ute). Pga uheldige feil på V25 anlegget er dette blitt returnert og jeg må nå ta stilling til hva jeg skal velge for slags type system. Jeg står nå...