Søkeresultater

1. R

HBO/Netflix/etc vs andre

I disse moderne tider forlanger barna at jeg abonnerer på streamingtjenester både på musikk, serier og film. Musikk er greit, for i tillegg til vinyl er det Spotify jeg betaler for. MEN, når det gjelder film og serier er jeg kresen på lyd og billedkvaliteten. Har dere gode tips til hva man kan...
  2. R

Den ultimate Mediaspiller?

Finnes den? Har: -PC -Kablet nettverk -Musikk/Film/Foto, filtypene består av "de mest kjente" Trenger: -Kunnskap ;-) -Mediaspiller som har inngang for kablet nettverk, HDMI utgang med full HD lyd av alle slag, fjernkontroll (kan de ha trådløs tilkoblet mus/tastatur?) -En som ikke henger og...
  3. R

Uten TV-bilder etter Canal Digitals oppgradering

Gjelder en Samsung TV med cam. Jeg ble uten TV-bilder etter CD's oppgradering på Sunndalsøra sist tirsdag. Den lokale kabel-leverandøren og CD tar ikke noe ansvar for dette. Samsung svarer ikke på mail eller på facebook. Har prøvd følgende: Anbefalte manuelle innstillinger og manuelt søk...
  4. R

Melding om fasefeil i romkorreksjon!

Jeg har koblet en Yamaha RX-V3900 til en Abrahamsen V4.0, videre til Klipsch RF63. Etter å ha kjørt RK (romkorreksjon) får jeg melding om fasefeil i begge frontene. Fjernes V4.0 kommer ikke denne meldingen opp. Bytter jeg om kabelen fysisk på begge frontene med V4.0 tilkoblet, kommer heller ikke...
  5. R

Dekoder fra Canal Digital henger!

Har mottatt 4 dekodere fra CD og får standard-meldinger som er lagt inn her på forumet hundre ganger. Det går i resettelser. Hvor mange ganger må en resette før de skjønner at det er noe feil med det de leverer? Dette er av typen plastikk-fantastikk og heter Sagem HD-dekoder. Ser det er kommet...
  6. R

Sony HS-50, bruktpris?

Lurer på hva en Sony HS-50 som har følgende data går for: ca. 4500 timer (3000 på første lampe, snart 1500 på andre lampe). Delvis ny innmat 2009. Nytt filter i slutten av 2008. Ellers god som gull. Skal oppgradere og lurer på om noen er interessert i denne? Skulle tro den var mere enn bra nok...
  7. R

Frekvenser for mere "punch"/trøkk?

Jeg kunne tenkt meg å vite hvilke frekvenser jeg skal justere for å få mere av den feite lyden i bunn. Kan gjerne få tips til å justere Q-gain også. Tenker litt på det trykket man får i magen på enkelte konserter. Det mangler det lille ekstra synes jeg.