Søkeresultater

1. B

Bruke TV eller forsterker som HDMI-switch?

Jeg har nå endelig fått koblet opp min nye TV og hjemmekinoforsterker, og nyter så langt meget god lyd og krystallklart bilde. Men brukeropplevelsen er litt under par, og enda mer frustrerende for kona som ikke klarer å bruke anlegget. Alt utstyr unntatt hjemmekinoPC og dekoder er Sony...
  2. B

Ny TV - Sony KD-65XH9005 eller KD-65A8(5/7/9)

Jeg skal ha meg en ny TV, og har satt prisvarsel på OLED-serien A8 fra Sony. Nå ser jeg at KD-65XH9005 er på tilbud på Komplett til 13.000,-. Billigste versjon av A8 er i dag 25000. Noen som har erfaring med disse skjermene? Er Full-Array-LED bedre eller dårlige enn dagens OLED? Hvem er best...
  3. B

KDL-55W905 arvtager

I forrige uke fikk min Sony KDL-55W905A litt for mye strøm etter et lynnedslag (tok med seg hjemmekinoforsterker og dekoder i samme slengen). Høyst sannsynlig blir denne skrotet, og jeg må skaffe meg ny. *snufs* Heldigvis tar forsikringen dette, så økonomisk går det bra. Det som derimot er...
  4. B

Flat bass fra fronthøyttalere - Dali Zensor 5

hei, jeg er nå den heldige eier av et Dali Zensor surroundpakke, drevet av en Sony STR-DN1040 hjemmekinoreceiver. Fantastisk oppgradering fra mitt noe tilårskommende kompakthjemmekinoanlegg. Fronthøyttalerne i settet er Dali Zensor 5, som står på hver sin side av en stor TV-reol. Det er...
  5. B

Høyttalere fra gammelt AV-sett og ny forsterker

Hei, nå trenger jeg litt hjelp fra dere eksperter her. For mange år siden kjøpte jeg et surroundsystem fra Sony, HT-SF2000. Ikke noe fancy greier, men det har gjort nytta si. Nå vurderer jeg å bytte ut, men ønsker å gjøre dette gradvis. Er blitt veldig glad i Sony-produkter, så hjemmekinoen...
  6. B

KDL-55W905 som HDMI-Switch

Hei AV-eksperter ;) Jeg har nylig gått til innkjøp av en Sony KDL-55W905, og er så langt stooorfornøyd. Tilkoblet herligheten har jeg en Sony BDP-S790 og et eldre HT-SF2000 hjemmekinoanlegg, samt en nybygget HTPC med Windows8. Hjemmekinoanlegget har ikke støtte for ARC, og for å få utnyttet...