Søkeresultater

1. Rotja

LG OLED65E6, utpakning, bilder

Kjøpte på romjulsalg ny tv fra LG OLED E6, 65”. Dette blir en opp pakningstråd for nevnte tv modell. Kom gjerne med spørsmål så får jeg se om jeg kan svare. Inn døra kom den. Stoor var den. Overaskende lett å løfte,men litt komplisert pga størrelsen på esken. Så jeg er veldig takknemlig...
  2. Rotja

Salg på HiFi-klubben

Salg på noen Dali Ikon høyttalere er muligens interessant. https://www.hifiklubben.no/kampanje/2015/08/35years-weekend/
  3. Rotja

JVC X30 Projector bytte pære

Kort om hvordan jeg byttet lampen(pæra) i projektoren. JVC DLA-X30 Har hatt denne en stund og plutselig slutten den å fungere. Det lyste eller blinket rødt i diodelysene og intet bilde kom fram. Jeg mistenkte at pæra hadde røket, og bestilte ny. Månedene gikk(Ja måneder), lite skjedde. Ingen ny...
  4. Rotja

Hifi-Klubben setter ned prisen på enkelte Denon receivere

Denon AVR-X5200W er satt ned med 2000,- og AVR-X4100W med 1000,-.
  5. Rotja

LGs OLED TV faller i pris

De eldre modellene faller i pris og det kan virke som at nyere modeller ikke nødvendigvis blir så mye dyrere. http://m.dinside.no/929935/lgs-nye-oled-tv-prisen-er-halvert
  6. Rotja

LG lanserer laser-TV på 100 tommer

Dette er vel strengt tatt en prosjektor, men kan plasseres ca 1/2 meter fra lerretet. Her er LGs laser-TV pÃ¥ 100 tommer - Hardware.no Lampen skal være utviklet av LG og ha veldig lang levetid. Et eget utviklet lerret følger med. Skal være myntet på de som ønsker stort bilde i stuen.
  7. Rotja

Killzone 3

Ingen tråd om dette spillet? Har selv nettopp rundet dette. Fornøyd med det selv, ja.. cS7Bi6LO22I
  8. Rotja

Sherlock sesong 3 fra BBC, utsatt

Sherlock sesong 3 er utsatt « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier Arg..:evil:
  9. Rotja

Panasonic flagger ut deler av TV produksjonen

Panasonic gjør det økonomisk ikke så bra og ønsker å sette bort en del av spesielt LCD panel produksjonen til andre aktører. Sitat: I første rekke vil Panasonic redusere sin egen produksjon av LCD-paneler, og i større grad hente paneler fra underleverandører. Panasonic flagger ut TV-produksjonen...
  10. Rotja

Panasonics nye projektor PT-AT6000E 3D

Ny projektor fra Panasonic står det å lese i Lyd&Bilde.. 3D-projektor med â€￾Hollywood Tuningâ€￾ | Lyd & Bilde Skal være utviklet i samarbeid med Hollywood-filmskapere og ingeniører hos Panasonic Hollywood Laboratory (PHL). Målet er samme bildegjengivelse som filmregissørene har tenkt. En del...
  11. Rotja

Auro-3D Blu-ray med 3D-lyd

Merkelig at jeg ikke finner tema igjen når jeg prøver å søke etter dette. Det norske plateselskapet 2L er kjent for sine høyoppløste musikkutgivelser på Blu-ray. Deres siste plate, Souvenir med TrondheimSolistene inneholder en aldri så liten lydsensasjon: Det er nemlig verdens første Blu-ray...
  12. Rotja

Denon AVR-4520, arvtaker til 4311?

Ny receiver fra Denon som sansynlig kommer utpå høsten en gang. DENON AVR-4520 || Denon AVR4520 AVLAND UK information, pictures & spec for the Noen verdier: 9 x 150 Watt 8 ohm RMS 7 + 1 HDMI 2 x HDMI monitor Nettverk + USB AirPlay Lanserer oktober/november
  13. Rotja

Naboene er ikke hjemme

Hva syns du jeg burde spille da? Altså så høyt jeg vil, hva ville du spilt da??!:roll:
  14. Rotja

SHARP TV stor størrelse

Prisen har nok økt litt siden sist jeg kikket her fra Lefdal: Sharp 70" 3D LED Smart-TV LC-70LE836S - Lefdal tommer ren: Sharp 80" LED Smart-TV LC-80LE646S - Lefdal Netonet har den nå til 25K.. Sharp LC70LE741S 70" 3D LED-TV for en stor TV-opplevelse Eventuelt 80" til nærmere 40K Sharp...
  15. Rotja

SHARP TV med stoore størrelser nå

Sharp kommer nå med modeller opp til 80" store til forbruker markedet. Disse vil jo konkurrere mot en PJ med lerret. Men hvor gode de er vet vi intet om. Men bl.a. 70" er testet via dinside.no. Foreløpig koster jo herlighetene mye, men jeg forstår det slik at 70" blir solgt av Lefdal til rundt...
  16. Rotja

Ces 2012

Årets begivenhet for hjemmekino- og dingserbøg-entusiastene nærmer seg. CES 2012 finner sted andre uken i Januar, nærmere bestemt 9-13.Januar. 8-) LG vil prøve å etterligne Samsung på design sier jungeltrommene. For et par år siden var OLED den nye store tingen på alles lepper. Men med...
  17. Rotja

Yamaha RX-V671

Finner den nå til 3895 her: Yamaha RX-V671 Receiver, Titan 7x125W, 7.1 kanal, 6xHDMI v1.4, 3D-ready - Netshop en ukes tid framover.
  18. Rotja

55 tommer OLED TV fra Samsung og LG

Samsung og LG skal være klare med prototyper av OLED-TV-paneler på 55 tommer, og det er forventet at disse blir vist frem eventuelt i starten av neste år på CES 2012 i Las Vegas. Samsung og LG planlegger å konstruere større, såkalte 8. generasjons OLED-fabrikker. Disse skal kunne skape langt...
  19. Rotja

Projektor tester i bladet hjemmekino

Gorm, det virker som det ikke har vært noen tester i "Hjemmekino" bladet de siste nummrene. Er du litt for tøff i testene etter produsentenes smak;-)
  20. Rotja

Nå ser jeg på denne Blu-ray konserten

Jeg er veldig usikker på om man ønsker denne tråden. Når man hører på musikk, er det jo noen ganger man ser/hører på en BD konsert med høyoppløst lyd. Jeg bruker i alle fall BD konserter mye. DTS HD Master i mange kanaler eller for den saks skyld Dolby True HD 5.1 er jo mye brukte og...