Søkeresultater

1. Johnnygrandis

Retep`s lytterom. Hva blir neste...?

Glimrende, vil tilføre at mye av jobben her vil være å finne beste måling for hver sub i rommet, dette vil som oftest være utslagsgivende for end resultatet man oppnår. Bare to kjappe spørsmål. 1.var ikke begge subbene i front i lik avstand fra deg og hvorfor da kjøre delay der, er det kanskje...
  2. Johnnygrandis

Nytt Prosjekt - Min første dedikerte hjemmekino

Ja den er vond når du nærmer deg ref nivå.
  3. Johnnygrandis

Kinostoler uten kompromiss

Teppe og recline så går det fint(y)
  4. Johnnygrandis

Kinostoler uten kompromiss

Hadde FKNY men det var bedrøvelig kvalitet på skinnet, såvdt en var borti meg småhardt så ble det stygge merker. IMG jeg har nå er betraktelig dyrere men en helt annen kvalitet på selve skinnet og sittecomfort (liker litt medium harde seter)
  5. Johnnygrandis

Karmann`s Hule

H.E.F.T.I.G
  6. Johnnygrandis

Karmann`s Hule

Ser jo meget bra ut, blir nok knallbra dette !
  7. Johnnygrandis

Karmann`s Hule

Den fein saga er verdt sin vekt i gull :)
  8. Johnnygrandis

TRALLTRALL`s Hjemmekino - endelig oppdatert

Er også litt nysjerrig på surrerundt høyttalerene, syntes det var skikkelig bra intergrert og at de bidro godt til helheten. Jeg har en misstanke om at kanskje de kunne stå noen db høyere enn resten men det må nesten trallemann svare på :)
  9. Johnnygrandis

Karmann`s Hule

Følger med, ser jo ut til å bli ett rimelig heftig rom!!
  10. Johnnygrandis

TRALLTRALL`s Hjemmekino - endelig oppdatert

Da fikk jeg lyttet på nye oppsettet til tralltrall idag med 7.2.4 oppsett med full Ncore Nord Acoustic amper. Oppgradering er vel bare forbokstaven. Vanvittig synergi med JBL og det var dynamikk, fart og trykk som gjorde at vi satt 3 stykker litt lamslåtte i sofaen. Jeg fikk spille av kjente...
  11. Johnnygrandis

Retep`s lytterom. Hva blir neste...?

Anbefaler å ta turen til retep dersom ett slikt oppsett kan være av interresse, virkelig ett vellydende kinoanlegg med komponenter som utfyller og matcher til hverandre!
  12. Johnnygrandis

Er det flere som stusser på bildekvaliteten på SOLO?

Digget filmen og selv om jeg hadde små forvetninger til lyden var det ikke altfor ille selv om det var strupet for dynamikk i enkelte scener. Bildemessig på min ikke HDR HW-65 Sony la jeg ikke merke til noe negativt.
  13. Johnnygrandis

Christian's lille kino blir til.

Ja 6db ekstra på 20hz merkes når jeg kjører portene åpen. Er jo mulig å få til noe lignende med ekstern dsp og housekurve, vet ikke om det lar seg gjøre med YAPO men tror ikke det. Bare å hive ut bakrekka og smelle inn en eller to SUB3 vettu :mrgreen:
  14. Johnnygrandis

Målingene bekrefter det jeg hører og låter mye bedre i bassen enn tidligere :)
  15. Johnnygrandis

Jeg vet, har såååååå altfor mye tid. Men 29 kan jeg og er ledig noen andre helger i Oktober så vi finner ut noe.... :)
  16. Johnnygrandis

Er visst fra Paradox den kabelen, såpass må det være. Ser knallbra ut Christian!
  17. Johnnygrandis

Bare å kjøpe dere en Mac så fungerer det ut av boksen :mrgreen:
  18. Johnnygrandis

Ja vi finner en helg, vet jeg har endel ledig i neste måned så vi finner på noe :)
  19. Johnnygrandis

Blir spennende å høre! Ser du har annen plassering av subbene forran også :)
  20. Johnnygrandis

Booker inn tid iløpet av uken, liker når Arendal Subbere våkner til liv :mrgreen: