Søkeresultater

1. S

Finner ikke sort og tynt antisklibelegg til hylla der glassene står

Som tittel antyder faller glassene ned fra hylla dersom jeg drar på skikkelig. lyden av glass som klirrer er heller ikke særlig ønskelig.. Noen som har en estetisk fin løsning på dette?
  2. S

Finnes en rimelig phonokabel som passer på Klipsch?

Som headeren antyder leter jeg etter en phonokabel for å kople på min effektforsterker til min Marantz SR5013. Klipsch RF7 MK2 i front. Har svidd av litt vel mye på oppgraderingen av hjemmekinoen så det stopper på et par lapper. Tips til å mykne opp toppen litt?
  3. S

Bildet forsvinner plutselig, HDMI problem?

Etter oppussing av kjellerstua og så sammenkobling igjen får jeg sjelden både lyd og bilde. Bildet kommer av og til noen sekunder for så å bli borte. Da søker projektoren og ender opp med melding at den ikke finner en kilde. Har fått melding om at bilde sendes på HDMI 1 mens lyd på HDMI 2. Jeg...
  4. S

Hvordan henge opp en 2007 Optoma i taket? Finnes ingen fester under..

Jeg holder på å bygge hjemmekino, men pga kjøp av nytt hus har jeg brukt finn.no Optoma HD73 har ingen fester under for å feste takstativet på. Hva gjør man da? Jeg har foreløpig ikke funnet en annen løsning. Har den forresten funksjon for å snu bildet?