Søkeresultater

1. HK_Xclio

Innebygget forsterker i Velodyne CHT-12Q ødelagt

Den sitter på forsterkeren, der du putter inn strømkabelen. Under ett lite lokk.
  2. HK_Xclio

Innebygget forsterker i Velodyne CHT-12Q ødelagt

Har du sjekket sikringen i forsterkeren?
  3. HK_Xclio

Panasonic vt60

Det ser jo ikke bra ut, på en såpass dyr tv mener iaf jeg att det burde være tilnærmet perfekt. Jeg ville klaget til forhandler.
  4. HK_Xclio

Trenger hjelp til valg av høyttalerkabler til KEF høyttalere

Før dette blir noen stor kabeldiskusjon, bruk di du har..
  5. HK_Xclio

Kjøpe subwoofer til bil

Jeg er ikke så godt kjent med free air subber, men jeg vet att det er veldig få produsenter som lager disse av god kvalitet. Men, om jeg ikke tar helt feil nå, så har du vell kanskje ett litt stort firkantet gitter der di gamle stod? Du kan jo plukke di ut å se om det er full åpning der å inn...
  6. HK_Xclio

Kjøpe subwoofer til bil

Du har nokk en stor utfordring med det bagasjerommet dit, personlig ville jeg valgt en annen løsning med mindre du må ha skranglebass. Det finnes aktive løsninger, som du kan legge under forsetene, og evt baksetet.
  7. HK_Xclio

Defekt RB 1572. Hva kan være galt.

Om den er 2.5 år gammel, så har du enda 2.5 år med reklamasjon. Så den sender du eller leverer tilbake til di som du kjøpte den hos.
  8. HK_Xclio

Nytt hus... Nytt kinorom! :)

Hvordan står det til på denne fronten da?
  9. HK_Xclio

Netflix borte fra Apple TV? (igjen)

Har aldrig fått nettflix til å fungere på min Atv2, så jeg ga opp.. å nå støver den ned ^^
  10. HK_Xclio

Ser ut som du må utivde om du evt MÅ ha 2 rader, blir vell mere mikkmakk enn nødvendig. Med den løsningen der så blir vell det beste å ha bare en rad, og det er uten tvil den løsningen jeg ville gått for. Og om du evt skulle velge å ha enda en rad, så bør vell den egentlig løftes opp fra gulvet...
  11. HK_Xclio

Enig med saar ang teppefliser, ikke dumt om du trenger å bytte ett parti. Hva med å se på en lydtransparent løsning? Du har jo god lengde, vil tro att du fint kan sette høytalere bakom lerret å få ett større bilde.
  12. HK_Xclio

Her må jeg følge med! jeg har ikke så mye peiling på det med lydisolasjon, Men når det gjelder plasering av projektor, så må du velge denne plaseringen etter lerretsstørelse, og hva som vil gi best resultat når det gjelder avstand på den projektoren du skal kjøpe. Som regel så har alle...
  13. HK_Xclio

Philips 55PUS8809 -Clouding/flashlighting

Wow... Det der er faktisk noe av det verste jeg har sett O.o
  14. HK_Xclio

Nytt gammalt stereo kjøpt :-)

Når poden kommer å spør etter sub, så kan du begynne å angre :) Hadde selv CV i mine yngre dager, å jeg kan si med sikkerhet att det er foreldretortur. Bassen når langt, det er den som er verst.
  15. HK_Xclio

blande 2 gulvhøytalere med 5.0 surround-sett (kef)?

nesten all info i en film kommer i fra center, det er der du burde legge pengene dine, å helst i samme serie som du har fra før av, Q600c evt. Bakom, så kan du fint bruke "eggene" egentlig. Uans om jeg ville kjøpt noe som er LITT større.
  16. HK_Xclio

hvilken tv er dette?

Ingen tv panel er like. Å begynne med noe ISF kalibrering som kommer fra en annen tv er bare dødfødt. Kjøp en DVE bluray, så kan du iaf justere sortnivå å div. Å begynne med noe avansert kalibrering er ikke å annbefale uten utstyr.
  17. HK_Xclio

Kef iq90 (savner trykk/punch i disse) HJELP

Naboen min har iq90, jeg syntest di har rikelig med bass. Han kjører ett gammelt Acurus opsett på di nå. Har du prøvd å flytte litt på di? hvordan er stua di f.eks? Har du bass andre steder enn der du sitter? Som oftest er det nokk plaseringen som er feil.
  18. HK_Xclio

problemer med hdmi utgangen.

Jeg regner med du har prøvd å bytte HDMI kabel?
  19. HK_Xclio

trenger ny forsterker

Xindak 6950 er også en god match.. Rolig å varm lyd, med en litt feitere bass.
  20. HK_Xclio

trenger ny forsterker

Du kan fint bruke Emotiva, Marantz, Parasound, Abrahamsen.