Søkeresultater

1. Shallow_

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Denne ukes nye fra Amazon.com.
  2. Shallow_

Hvor kjøper dere 4k filmer? Og andre filmer

Joa det er det selvfølgelig :) Jeg har alltid vært tilhenger av betal/kjøp det du kan. Når jeg var yngre så gikk det veldig mye på piratkopierte vhs fra videosjappa,jeg og mange andre hadde jo ike råd til å leie alle nyhetene hver uke.. men far til en kompis leide alt og kopierte alt. All den...
  3. Shallow_

Jeg har satt meg max $15 pr film på gjenkjøp og re-releaser, men lavere er også greit, men alt av nye utgivelser kjøper jeg dag 1 til gjeldende pris. Selv on jeg synes det er greit å handle litt rimelig avogtil, så tror jeg allikevel det er viktig at vi bidrar til å holde markedet i live. Jeg...
  4. Shallow_

Da kom det litt nytt denne uken også. Alt fra Amazon.com.
  5. Shallow_

Nei de må man somregel andre plasser for å få tak i. De dukker ofte opp på amazon marketplace, men da til oop priser desverre.. Spørs jo hva du er ute etter, steelbooks fra et spesielt land, en spesiell utgiver, eller flere versjoner av samme film. I usa feks er det Best Buy som gir ut...
  6. Shallow_

Amazon.com :D
  7. Shallow_

Litt nytt denne uken også.
  8. Shallow_

Ny uke nye muligheter for film leveringer :D
  9. Shallow_

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Avengers: Endgame Stavanger kino sal 10 2D Atmos. Idag morges kl 10.00 satte jeg meg ned for 3 timer med Marvel madness. Filmen fortsetter umiddelbart etter Infinity war, hvor vi ser de overlevende avenger'ene slikke sårene etter tapet for Thanos. Captain Marvel kommer inn i gjengen som...
  10. Shallow_

Dagens leveringer fra Amazon.com og fra min venn i usa.
  11. Shallow_

Det suger med helligdager når det betyr at en levering jeg kunne hatt på torsdag blir utsatt til tirsdag :( Men de kom da omsider fra Amazon.com.
  12. Shallow_

Jorda er innvadert av noen sinnsyke monstre som går etter lyd.
  13. Shallow_

Hadde håpet få Glass til påsken siden den ble 'sendt' fra amazon igår, men ser ikke ut som den har blitt henta av DHL enda så blir den sure tirsdagen etter :( Men fikk en liten trøstepremie fra Zavvi idag. Måtte desverre ut med moms og gespyr på 85+158 kr :(
  14. Shallow_

Har 'lånt' den men ikke sett enda. Men gjorde ikke A Quiet Place jobben godt nok da ? ;) Så nettopp Perfect Date (også fra TorrentFlix) Gutt tar det sære søskenbarnet til den populære gutten på skolen som date på highschool formal. Han finner så ut at dette date-for-hire greia kan være...
  15. Shallow_

Har ikke hørt noe konkret, men tull at de driver å oppgraderer kun en av filmene i en serie.. Var jo aldri snakk om bare ta Die Hard 1 eller Alien til Bluray og la resten bli værende på DVD..
  16. Shallow_

Kult, men jeg venter nok på en boks med alle i 4k tror jeg. Forstår ikke hvorfor de også har gitt ut kun Die Hard 1.. 1 ny fra Amazon.com idag.
  17. Shallow_

2 fra Amazon.de igår, og 2 fra Amazon.com idag. Var en annen blu-ray.com forumbruker som posta bilde av Brokedown sist uke, fantastisk film.
  18. Shallow_

2 nye idag fra Amazon.com. Forhåndsordren av Aquaman 3D ble prisgarantert til $27, ikke $54.90 som er pris nå..
  19. Shallow_

Killing Eve

Da har jeg nettopp sett første episode av sesong 2 av Killing Eve, og dette er en av de beste seriene jeg noen gang har sett!! Den fikk endel gode reviews når den kom ut, men virker som den har gått relativt godt under radaren til de fleste. Sandra Oh spiller Eve Polastri, en MI6 analytiker som...
  20. Shallow_

Har jeg blitt "lurt"?

Jeg blir like skremt hver gang jeg ser folk følge rådene fra de ansatte i Power/Elkjop etc. ;) Og som en som jobber med kundeservice hver eneste dag, så er det helt uforståelig at man kan la en kunde forlate butikken med viten om at jeg har satt mine interesser foran kundens.. Denne tråden er...