Søkeresultater

1. aleksander8

Dagens "kupp" på www.finn.no !!!

er det han som selger plugger og spader dere mener? hvor mye koster et ekte sett av disse pluggene?
  2. aleksander8

Mitt bass-system får ny makker

Jeg stusset litt på prisen, hørtes unødvendig høy ut, har du hørt med flere firmaer?
  3. aleksander8

Verdivurdering - PlayStation 3 60Gb FAT

Da min xbox døde for en tid siden fikk jeg en såkalt refurb modell, jeg spurte da om jeg nå fikk 5 nye år med reklamasjon, svaret var at jeg fikk det siden jeg fikk et nytt produkt. (jeg fikk ikke noe papirer på den nye boksen så hvordan det hadde fungert i praksis vet jeg ikke)
  4. aleksander8

Verdivurdering - PlayStation 3 60Gb FAT

siden han har fått den tilbake fra sony som refurb så er vel dette fikset?
  5. aleksander8

Film fra pc til tv...?

Jeg mener du må ha amerikansk itunes konto for å bruke apple tv. Første generasjon støtter ikke 1080p.
  6. aleksander8

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Pelle erobreren Denne handler om far og sønn som drar fra hjemmet i sverige til danmark i søken på et bedre liv, de oppdager snart at danmark ikke er noe paradis slik de har blitt fortalt. Veldig sterk historie, filmen er lang men god, en aldri så liten undervurdert perle. lyd og bilde er...
  7. aleksander8

Ny og lovende Scifi serie: Terra Nova

ble det nedtur altså?
  8. aleksander8

Fence Audio

Dette har jo vært gjort et par ganger, du er velkommen til å dra i gang blindtest av kinahøyttalere, jeg stiller gjerne opp om du ikke bor alt for langt unna :)
  9. aleksander8

interressant at du nevner animasjonene, piloten skulle visstnok vises i juni men ble utsatt til nå fordi effektene krevde lang tid i postproduksjonen. blir interressant å se hvordan sluttproduktet ser ut.
  10. aleksander8

Sakset fra wikipedia: The show begins in the year 2149, a time when all life on planet Earth is threatened with extinction (suggested in trailers to be due to dwindling worldwide air quality and overpopulation). In an effort to save the human race, scientists develop a time machine allowing...
  11. aleksander8

Cd Vs Streaming

Ja
  12. aleksander8

Fence Audio

Dette må være det minst konstruktive innlegget jeg har sett her inne på lenge. hva med å hjelpe trådstarter i stedet for å besudle dette flotte forumet med slik drit?
  13. aleksander8

Little Fockers Har ikke sett de andre fockers filmene, men denne likte jeg godt, stiller og niro gjør gode roller og passer godt sammen som svigerfar og svigersønn. Mr focker havner i noen situasjoner ufrivillig som jeg skjønner godt at er vanskelig å bortforklare :D Så den på Bluray og...
  14. aleksander8

Ser vi allerede begynnelsen på slutten for 3D?

jeg har sett kun en film i 3D, det var den siste Transformers filmen, da jeg kom ut av salen etter filmen føltes det ut som jeg hadde vært våken i 48 timer i strekk, øynene mine var helt kake. 3D er nok ikke for alle. En annen ting er jo at etter et kvarters tid så har du jo blitt så vandt til...
  15. aleksander8

Mulig å spille flac filer på Ipod?

Du kan om du installerer rockbox på ipoden.
  16. aleksander8

District 9 Så District 9 igjen i går, actionscena der hovedkarakteren trasker rundt i robotdrakta ga meg frysninger langt oppover ryggen. handlingen er både spennende og gripende, og det er helt tydelig at det er en viss historisk hendelse som har inspirert denne filmen. Det er ukjente...
  17. aleksander8

Får man "mer" mellomtone med større element.

fyr løst, det er jo ved å prøve man lærer noe:)
  18. aleksander8

Får man "mer" mellomtone med større element.

skal dette bli bra må du lage nytt delefilter, noe som er en lang og nøysommelig prosess med mye prøv og feil. eller du har flaks og det blir råbra uansett.
  19. aleksander8

Klipsch subwoofer!? "elektro"musikk i hovedfokus

dette er jo ikke mulig å høre, og hvis man skulle høre det er jo forvrengningen rimelig høy.