Søkeresultater

1. M

Lyd til mannebule (stor garasje)

Takk for god oppfølging Danke! Jeg har funnet en nær meg som kan hentes for ca. 2.000kr, som jeg tror jeg hopper på. Du hadde meg på allround :) Liten oppdatering fra meg er at jeg fikk plukket opp et par med RF-82 mk1 for noen dager siden. Ikke rukket å få testet dem noe særlig enda, men de...
  2. M

Ser at XTZ Subwoofer var nevnt som ett tips. Ser litt på en XTZ.99 12.16 Hva tror dere om denne? vil den potensielt fungere sammens med RF-82? hva er en ok pris for de på bruktmarkedet?
  3. M

Flott! Må bare få timeplanen til å matche opp, og komme til enighet med selgere så skal vi se om det blir :)
  4. M

Ny mobil - hvilken?

Har en P30 Pro og synes det er en rå mobil der kameraet faktisk fortjener ordentlig skryt. Prisen er dog litt i det meste laget, og krummingen på endene på telefonen trekker ned kraftig i mine øyne. P30 er også et fullgodt alternativ.
  5. M

Har fått snerten på ett par rf-82 mk 1 i nærheten av meg nå. Noen grunn til å holde seg unna mk 1 kontra mk 2? Hva slags pris er rimelig? De begynner vel å bli litt gamle, og ser selger ønsker 4.000 for dem. Personlig ser jeg heller for meg at rundt 3.000 er rimelig for dem? Har også en Denon...
  6. M

Blir i utgangspunktet å jakte på et bruktkupp siden budsjettet er så knapt. Men da skal det jaktes etter etter ett par Klipsch RF 82, forsterker fra Denon/Yamaha/Marantz og en ålreit subwoofer. Satser på at man finner noe uten å vente alt for lenge :)
  7. M

Høres bra ut, takk for innspill. Da blir det nok å lagre søk på finn.no å se hva som dukker opp. Ser at det ikke nødvendigvis er mange Avantage recievere på markedet, har dere noen andre gode recievere som matcher opp bra med RF 82? har lest at noen forsterkere som NAD osv er dårlig match med...
  8. M

Har forøvrig prøvd å gjort litt forarbeid, og lukter litt på Klipsch RF82 er det noe som har sjanse til å fylle ut noe lyd? Trenger i utgangspunktet ikke å fylle ut hele garasjen, men gi nok lyd til at man trives med lyden når man har den foran seg og en liten sone rundt der :)
  9. M

Hei, er i prosess i å omgjøre vår relativt store garasje til en plass man kan kose seg i. Tanken er å ha en veldig allsidig plass der kan gjøre mye forskjellig. Hittil er kjøkken, toalett, biljardbord, tappetårn og en grei projektor kjøpt inn, og da gjenstår det så klart lyd. Siden ombygging og...
  10. M

Cerwin Vega XLS215 + NAD C 375BEE

Fant nylig en som selger Cerwin Vega XLS215 og han selger også en NAD C 375BEE. Så da lurte jeg på 2 ting. Vil forsterkeren klare å kjøre de xls215 greit eller blir det for lite kraft? og han kunne vel tenke seg mellom 10-11k for det, er det en nogen lunde grei pris? Takk på forhånd:)