Søkeresultater

1. rojohan

Samsungs nye serier (A558, A559, A656)

Eg får uansett målt det selv rett etter jobben, bestilte rundt midnatt onsdag, og idag blir den levert :) Ser fram til å bytte ut den gamle 32".................
  2. rojohan

Har nett bestilt meg ein LE52A656, og så har eg eit stativ liggende som eg kjøpte for ei stund siden siden det var akkurat slik eg har bruk for. Er det noen som har 52", og kan fortelle meg avstanden på festehola på tv'en (fann dei ikkje i manualen)?? på den måten kan eg finne ut om eg må...
  3. rojohan

Har vurdert å kjøpe Le52a656, men ser aftenposten klagde på synsvinkelen på tv'en. kan ikkje huske å ha lest det om denne tv'en i andre tester. Er det noen som har a656 og kan fortelle meg kor stor ca synsvinkelen er? Valget står mellom Samsung 52" a656,sony 46" w4500 og Panasonic 46" PZ85...
  4. rojohan

Multiromsløsning - Trenger hjelp...

Både Elko og ABB leverer smarthus, som eg også vurderer. Men er usikker på korleis lyddelen i deiras system funker (samt pris). Skal ha eit av dei systema trur eg til lys og strøm styring, men trur eg velger å ha lyden utenfor. Har sett på Sonos sitt system, og det virker bra :)
  5. rojohan

Multiromsløsning - Trenger hjelp...

Hei, driver og sjekker ut multiroms-løsninger sjølv da eg skal bygge hus. Ser du har satt prisen på Sonos til 30 000,-. For det får du til 6 rom med 3 fjernkontroller, det er da versjonen uten innebygd forsterker (36k med innebygd forsterker). Sonos er heller ikkje kun laget for filer på...
  6. rojohan

Hva kjører dere..?

Her er min nye doning Min Buddy el-bil blir levert neste veke, og skal brukes som pendlerbil til og fra jobben :) Link til produsent ---> Buddy › Hjemmeside Hentet fargen fra Porsche GT3 RS
  7. rojohan

Info: Nye moderatorer - Tiger og Kenti!

Lykke til til dere begge to :) Etter at eg fekk ei lita jente har det vært lite tid på forumet. Det har litt med prioriteringer å gjere, vil ha med meg mest mulig av den tiden da "jenta mi" er liten. Følge med på utviklingen fra dag til dag, og gleden av nye ting som skjer heile tiden :) I...
  8. rojohan

Toshiba HD-E1 hos Netthandelen

Og budet er på under 4k.......enda Netthandelen.no - Vis auksjon
  9. rojohan

Bergen får kino med øl/vin servering :)

Kinoen vil servere øl og vin. Ny luksussal klar på Engen i løpet av året. Les meir ---> Kinoen vil servere øl og vin - ba.no
  10. rojohan

Problem med Auto Setup / Room EQ på Denon 4306

Er du fornøyd med RC9800I'en til Philips?
  11. rojohan

Troika reklamen

Takker for hjelpen Futurama :)
  12. rojohan

Troika reklamen

Noen som veit kva sangen/artisten heiter i Troika reklamen??
  13. rojohan

AK's hjemmekino - Nye bilder i post #588

Der var du igang, skal bli moro å følge med :) Fargen du har valgt på veggen syns eg var fin, har du navn/fargekode?? blir muligens maling av rommet mitt og.....
  14. rojohan

Mitt annlegg så langt (Kjøpt hus 11/3)

Da var senterstativet ferdig, og eg må sei meg godt fornøyd med resultatet :D Har skrudd senteren fast i stativet, for å beskytte høgtaleren har eg filtknotter som mellomlegg (Det er det også under for å beskytte golvet).
  15. rojohan

Det blir nok berre med det eine stativet Stian.....beklager :)
  16. rojohan

Da var senterstativet nesten ferdig og, mangler berre påfyll av sand og litt lakk :D
  17. rojohan

og forsvant..... :) Har ikkje prioritert å få kinorommet igang etter at me vart foreldre i høst, savnet har heller ikkje vært så stort etter at vesle Marianne kom til verden :-D No har eg derimot kommet litt igang, og det første som er blitt gjort er å lage projektorstativ. Og siden eg ikkje...
  18. rojohan

hvor kan man få CNC skjærte aluminums plater

Man kan få kjøpt ferdig elokserte aluminiumsplater :) berre å være litt forsiktig med oppspenningen så man ikkje lager riper i elokseringen. Er sjølv cnc-operatør :)
  19. rojohan

Familiens nye styremedlem er født.

Gratulerer så masse Geiri :)
  20. rojohan

Akto har fått en arving!

Gratulerer så masse, du har ein hektisk men strålende tid framfor deg :)