Søkeresultater

1. J

Nad m2 lyd effekt pris

Fikk lyst på en m2. Hva er evt riktig pris? Hvordan er den på dali 810 eller Klipsch rf 52 ? Hørte den hos naboen på b&w og likte det jeg så og hørte
  2. J

Harman kardon avr171 problem

Hei prøvde og oppdatere denne idag. Da mistet jeg hdmi arc funksjonen. Den som linker tv'n direkte for lyd. Noen som kan hjelpe ? Får heller ikke til 3d filmer via forsterker.
  3. J

Stereoforsterker eller suroundforsterker

Hei. Jeg har kun 2 høytalere med sub. Men valgte surround (hk avr 171) valgte den selv om jeg liker stereolyd bedre fordi den har subout x2 bluetooth airplay ol som stereforsterkeren til hk ikke hadde da. Litt flere muligheter på surround noen ganger. Hk avr171 er ok på lyd men dårlig...
  4. J

Kommer klipsch med ny serie no??.

Den her heter 260fp men er den r26f også ny eller er den eldre ?
  5. J

Kommer klipsch med ny serie no??.

skulle egentlig kjøpe meg rf52 men ser nå en serie som heter r26f?. Den har porten foran også?. Noen som vet eller har hørt di?
  6. J

DENON produkter..

Relativt dyrt regn med ca 2500-3000kr
  7. J

Onkyo tx-nr616 og klipsch rf 82

Den greier og drive de greit men 100watt er litt lite på disse mener jeg.
  8. J

Hk avr171 eller hk 3770?

Som toppic blir mest sannsynlig brukt kun til 2.1 lyd og på klipsch rf52 hvilken ville du valgt , 171 har AirPlay men begge har Bluetooth
  9. J

Hvilken forsterker anbefales klipsch

Har så å si bestemt meg for hk enten avr171 eller 3770 noen som har prøvd det?
  10. J

Klipsch rf52 vs 62??

Hei er er 62 verdt de nesten 4500 ekstra er de så mye bedre ? Jeg har jo en 10" sub som kan ta bassen ? Kom med tips og innspill .. Vurderer også hk sin nye avr171 er den bra match ?
  11. J

Hva med onkyo tx nr 535 ? Er den bra ?
  12. J

Veldig lyst på emotiva men syns det er litt tungvint å handle
  13. J

Tenkte på rf52. Har sub velodyne 10" hvilken surr/ forsterker anbefales til disse evt det Elkjøp etc har å by på hk onkyo eller Yamaha eller evt denon ? Vurderer hk sin nye 171. Kom med tips vil ha bra bass men ikke sylskarp diskant
  14. J

Cerwin Vega Tråden

Hei trenger sårt 2 stk oppheng til dc 15 i Trondheim før helga evt to hele basser om noen har send pm
  15. J

Nad 2700 på cw dc15 for liten ?

Hei blir Nad 2700 for liten på disse ? Å hvilken ohm bør den stå på?
  16. J

Cerwin Vega Tråden

Noen som har en diskant til dc15 (12 og at serien passer også)
  17. J

Radio på bad

Hei noen som har link til radio på bad ?
  18. J

Hegel 300 for liten ?

Har ikke hørt om naim må Google litt. Alternativet mitt er å kjøre denon poa 6600a på bass og evt noe annet på resten. Men usikker på hva enda
  19. J

Hegel 300 for liten ?

Har vært på tanken på dp. Men åpen for forslag og synspunkter
  20. J

Hegel 300 for liten ?

Ok men du var enig at hegel 'n ble for liten ? Kappan har større potensialet for mere bass og lyd ?