Søkeresultater

1. LarsGr

Subwoffer innvendig i Tv benk?

Jeg har samme sub (SVS SB12NSD) i tv benken i stuen. Ingen ulyder som jeg kan høre. ;)
  2. LarsGr

Hans Petters stue: Status 2014

Godt nytt år, HP. Trist med det som har skjedd, men regner med du kommer styrket ut av det totalt sett. Livet går desverre ikke alltid slik man har tenkt, men man må bare gjøre det beste ut av det. Og det er ingen tvil om at musikk er rett og slett terapi for sjelen.
  3. LarsGr

Den store XTZ-høyttaler tråden

Er det noen som har testet ut XTZ 95.22 og kan si noe om disse? http://surround.no/Produkter/H%C3%B8yttalere/Sm%C3%A5h%C3%B8yttalere/XTZ/XTZ-9522-Black-PAR-100962-p0000000973.aspx
  4. LarsGr

Takker for svar. Har kjøpt en Dali Ikon Vokal MK2 som jeg skal teste ut.
  5. LarsGr

Hjemme hos LarsGr - Prosjekt "TV-bod" er ferdigstilt. #Bilder

Ikke testet enda, så det blir spennende å høre hvordan dette låter. Har kjørt phantom senter tidligere siden 99.25C ikke passet inn og det har funket bra, men tidvis har jeg savnet lyd fra midten. Satser på at denne gjør jobben.
  6. LarsGr

antiloop`s kino. Ny receiver og mediespiller kjøpt

Dingser er gøy.. Selv er jeg solid forandret i Appleverden, har Ipad 1, 2(fruens) og 4 i hus.. ;) Koreanerene designer nok gode produkter de også..
  7. LarsGr

Den inneholder denne: 99.25 ble litt for høy (og pianolakken som et speil) derfor skal jeg forsøke denne(Dali Ikon Vokal MKII)..
  8. LarsGr

Pakker sendes og mottas. Har både solgt og handlet litt siste uke.. Helt greit å motta pakke når den er pakket inn slik.. ;)
  9. LarsGr

Tilbudstråden

Dette er vel også et godt alternativ? Lenovo IdeaPad 15.6 bærbar PC G580 - Elkjøp
  10. LarsGr

Et "stemningsbilde" kveldens lyttestund.. I spilleren, demo-CD fra Burmester.
  11. LarsGr

Mortens HiFi: Nye bilder i første, og siste post!

Du verden for noen lekre høyttalere.
  12. LarsGr

System Audio's venner: Dansk dynamikk :)

Takk for tilbakemelding. Har hatt XP30, og synes også disse var for slanke i lydbildet. Hadde håpet at det var meg dypde i Mantra 30, men om de ikke klarer seg uten sub (til musikk) står jeg over disse.
  13. LarsGr

Hva var det du savnet i forhold til storebror?
  14. LarsGr

Mantra 30 Er det noen som har erfaringer med Mantra 30? Har tidligere latt meg imponere over Mantra 60, og vurderer nå å hoppe på tilbudet på Mantra 30 på Soundgarden.
  15. LarsGr

Senteren fungerer bra den, men jeg kunne tenkt meg en som er litt slankere, og helst i annen finish enn sort pianolakk. SAs format hadde passet bra(14,5cm høy, mot 99.25s 20cm..).
  16. LarsGr

Takker for tilbakemelding. SA hadde passet langt bedre enn 99.25C som jeg har liggende nå.
  17. LarsGr

Senterkanal som matcher 99.26s lydsignatur Noen som har forsøkt andre senterkanaler enn 99.25 sammen med 99.25/26/36? Har tidligere hatt Swans F2.2 som fungerte meget bra, men er på jakt etter andre alternativer som kan fungere? Forslag folkens?
  18. LarsGr

Takk for det. Det er litt vanskelig å sammenligne disse siden de ikke har blitt brukt i samme rom, men jeg synes absolutt at Dynavoice fungerer utmerket. Såg "The Dark Knight Rises" i går, og surroundeffekten var absolutt der. Tviler på at Mirage ville fungert bedre i dette rommet.
  19. LarsGr

Ja, det er godt å endelig ha et lite tv-rom å boltre seg i.