Søkeresultater

1. LarsGr

Grundig 55 FLE 9170 BP

Er på jakt etter ny TV til rundt 10.000,- Noen som har erfaringer med nevnte modell? Grundig 55" 3D LED-TV 55 FLE 9170 BP - Lefdal Har kikket på TVen i butikk, men siden den stod bare med stillbilde så jeg lurer på hvordan denne er mhp panoreringer og generell bildekvalitet. Finishen på...
  2. LarsGr

Hjemme hos LarsGr - Prosjekt "TV-bod" er ferdigstilt. #Bilder

Har lenge tenkt på å opprette egen tråd her inne, men det har aldri blitt til. Jeg har jo vært "ferdig" med innkjøp av komponenter lenge. Sannheten er nok som med de fleste andre, jeg blir nok aldri ferdig. Har i dag følgende oppsett: TV: Grundig Fine Arts 55 FLE 9170 BP (På norsk: 55" LED)...
  3. LarsGr

Pioneer VSX-LX52 vs SC-LX72 og Onkyo 807

Jeg trenger flere HDMI-innganger enn de fattige 2(!) som min Pioneer VSX-1018 har og ser nå etter en ny receiver. Er godt fornøyd med Pioneer, så derfor står de 2 nevnte receivere høyest på listen. Er mest opptatt av at musikk i 2-kanaler skal sitte, derfor vil jeg gjerne ha receiveren som er...
  4. LarsGr

Øreplugger/hodetelefoner til Iphone

Er på jakt etter noen gode øreplugger til min Iphone. Har sett på følgende: AKG K 390 NC AKG K 390 NC Øreplugger med aktiv støydemping | Soundgarden Beats Tour by Dr. Dre Beats Tour by Dr.Dre Øreplugger | Soundgarden Bose In Ear Bose In Ear Øreplugger | Soundgarden Hører på mye...
  5. LarsGr

Bakhøyttalere for veggmontering nå kjøpt inn og montert. Bilder på plass

Holder på å bytte høyttalere i mitt surroundoppsett. Vet sånn noelunde hva jeg skal ha av frontrekke, men er usikker på hva jeg skal bruke til bakhøyttalere. Ønsker derfor tips til høyttalere for veggmontering, ingen ulempe om de kan fåes i hvitt. Pris: Under kr. 5000,- Tips?
  6. LarsGr

Trådløse hodetelefoner til under kr. 2000,-

Jeg er på jakt etter et par trådløse hodetelefoner som skal fungere til spilling(PS3), film/TV og musikk. Har sett på følgende: -AKG K910/930/940(stilig design, god finish, men dårlig omtale i Lyd og Bilde) -Beyerdynamic RSX700(høyest pris men fortsatt på budsjett) -Sennheiser...
  7. LarsGr

NAD C372 virker ikke

Lånte et festlokale i går der det var en NAD C372 og CV "et eller annet" Uten at det ble spilt spesielt høyt sluttet NADen å virke.. Prøvde å finne sikringen(e) men klarte ikke å lokalisere den der å da. Tipper en sikring er røket, men hvor finner jeg denne?
  8. LarsGr

Koble PS3 til Pioneer VSX-1018AH via HDMI

Har akkurat kjøpt byttet ut min VSX-1017 med en 1018. Receiveren takler lyd via HDMI. Har koblet til DVD-opptakeren via HDMI 2, og den virker helt flott. Men når jeg kobler til min PS3 til BD-inngangen(HDMI1) får jeg verken lyd eller bilde. Har kontrollert PS3en ved å koble den direkte til TV...
  9. LarsGr

Alternativer til Pioneer LX51?

Skal nå handle meg ny receiver og har håp om å holde meg under 10.000,- Receiveren må ha True HD, pre out og helst mer krefter enn VSX1017 som jeg har i dag. Hører også endel på musikk i stereo så receiveren bør takle dette bra også.. Er godt fornøyd med Pioneer fra før(samt at jeg får gode...
  10. LarsGr

Sub nr 2 til mitt kombinerte oppsett.

Jeg tenkte å utvide mitt oppsett med en sub til. Jeg har i dag KEF hele veien rundt bestående av: iQ5 fronthøytalere. HTC3001 senterhøyttaler 4 stk. HTS3001 satelitter til surround HTB2 subwoofer. Hvilken subwoofer bør jeg velge? Er det optimale samme som jeg har i dag? Eller kan jeg med...
  11. LarsGr

Effektforsterker

Har begynt å kikke etter en effektforsterker i den rimelige klassen. Føler at min Pioneer VSX-1017 receiver kunne trengt litt hjelp til å drive mine KEF høyttalere. Har i dag et KHT 3005 sub/sat oppsett, + iQ5 som fronter. Effektforsterkeren vil bli satt til å drive iQ5ene. Har kikket mest...
  12. LarsGr

Oppgradering av Kef KHT-3005

Før vinterdepresjonen går over og jeg finner andre ting å bruke penger på(stæsj til MCen), lurer jeg på hva som vil være den beste lydmessige oppgraderingen av musikkegenskapene til mitt anlegg. Jeg har som tittelen side, KEF KHT3005 som jeg forøvrig er storfornøyd med, men pengene "brenner" i...
  13. LarsGr

Hjelp til høyttalere i 5.1

Hei, jeg er ny her. Holder på med en oppgradering av lyden hjemme i stuen. Reciver og DVD er byttet men høyttalerne gjenstår. Har i dag noen gamle(men lite brukte) B&W DM610i stativhøytaler som skal erstattes av et 5.1 oppsett. Pris max kr. 15.000,- Ønsker et forholdsvis diskret system og har...