Søkeresultater

1. K

Vizio

Privarimport er nok ikkje aktuelt for meg. Det ser deritot ut som Vizio har ein del spanande produkt, men held seg kun i den amerikanske msrknaden. Eg får vel senda ein epost
  2. K

Vizio

Kvifor vert ikkje Vizio seld i Norge?
  3. K

Bygging av kino.sjulte kabler

2 lag fibergips mistar effekten sin når du borer mange hol i den.
  4. K

To senterhøyttalere - Erfaringer? [LØST]

Eg er einig med grandiS. Eg ville heller gått for ein stor senter plassert under bilde vinkla mot øyra. Så ville eg brukt to front presence over lerret. Eg har i dag precense høgtalarar, og dette løfta lyden meget frå å bruka kun senter. Sjølv om senteren eg nrukar er rimeleg sprek.
  5. K

KRIGSFILM

Favorittar: Stalingrad Platoon Saving private Ryan Letters from Iwo Jima En dag uten krig/Joyux Noel Killing fields Hotel Rwanda Band of Brothers Der Untergang Beasts of No Nation Hjortejegeren Langt frå favorittar: We were soldiers Patrioten Enemy at the gates Apokalypse nå Langt
  6. K

Bygge på huset for hjemmekino, trenger råd! *** Oppdatert med bilder ***

Dersom dette ikkje skal vera "storstova" til nabolaget, så tykkjer eg 50kvm høyres mykje ut. I alle fall om det er snakk om innvendige mål. Dersom det er tenkt til bruk for familien og vener, trur eg du kjem langt med 2 rader, og evt høve til i setja eit par saccosekkar fremst på golvet. Eg...
  7. K

hva skal eg velge?

R-28f er dei aller nyaste. Eg har ikkje høyrd dei. Men dei skal visst vera ein del betre enn RF-82.
  8. K

Forsterker m/HDMI switch vs. lydplanke / tilkobling

Eller lydplanke med fleir hdmi inngangar.
  9. K

UHD TV eksperter se hit.

Ja, kvar du jobbar er heilt irrelevant dersom du ikkje har tilknytting til Hifiklubben. Nei, kvar du jobbar er ikkje irrelevant dersom du har tilknytting til Hifiklubben. Då ef det brudd på marknadsføringslova paragraf 3. Avklar gjerne.
  10. K

UHD TV eksperter se hit.

Eller fordi du jobbar for Hifiklubben, Zleepyme?
  11. K

Noen som veit mye om Klipch rf7

600w per kanal held i bøtter og spann. RF-7 tålar 250w kontinuerleg, og 1000w peak (ekstremt kortvarig). Ved 250w inn på dei er du langt over eit volum som er behageleg. Eg tykkjer ikkje Emotiva er spesielt dårleg match til Klipsch. XPR 5 er ikkje akkurat straumsvak heller.
  12. K

Er forumet døden nær?

No ser eg det er om lag to veker sidan eg har kommentert på forumet. Det er ikkje lenger interessant å lesa link nummer 89 000 til Dali frå Hifiklubben. Eg trur dessverre eg har gitt opp forumet for godt.
  13. K

Er forumet døden nær?

Eg har litt det inntrykket eg og. Forumet verkar og å vera langt meir einsarta no. Trådene er likare, produkanbefalingane er stort sett dei same produkta som går igjen osv.
  14. K

Er forumet døden nær?

Er det berre meg, eller er forumet rimeleg "dødt" i forhold til kva det ein gong var? Eg legg merke til at eg brukar mindre og mindre tid på forumet. Eg tykkjer ikkje det er like fult så spanande lenger, sjølv om interessa for hobbyen fortsatt er der. Har forumet vorte meir einsidig? Eg ser at...
  15. K

Hjelp til hjemmekino

Hei! Og velkommen til forumet☺ Kva ønskjer du hjelp til?
  16. K

Hvilket stereoanlegg bør jeg kjøpe??

God ide:) Eg trur at å sikra seg ein forsterkar med dei funksjonane og spesifikasjonane ein ser etter, bør vera førstepri.
  17. K

Hvilket stereoanlegg bør jeg kjøpe??

Eg har hatt Klipsch RB-61II, RB-81 II og har no RF-7II. Naboen hadde Zensor 5 og har no Zensor 7. Til eit så stort rom vil ikkje Zensor kunna måla seg med RF, ikkje i nærleiken. Kva som skal gjera Zensor betre enn RF på finlytting fordi RF mistar detaljar ved lavt volum kjem i frå veit ikkje eg...
  18. K

førstegangskjøper av komplett hjemmekino - råd?

Nei, rimeleg receiver vil ikkje gjera biletet dårlegare. Du bør gå for frått lerret. Iom at det er ei stova, reknar eg med at den ikkje kjem til å vera beksvart. Den PJen er og lyssterk. Kor stort er rommet? Eg ville vurdert bruktmarknaden, og kjøpt receiver og eit 5,1 system...
  19. K

Klipsch klubben

Eg er av dei som ikkje merkar så frykteleg stor forskjell på i lyden på effektforsterkarane. Så i mitt hovude, så kan du testa det aller meste i prisleiet, som har nok kraft.
  20. K

Skal bygge kino, trenger hjelp/innspill

Eg ville ha testa med RF-82 i kinoen. Likar du det ikkje, kan du flytta dei til stova. Utan at eg veit, så vil eg tippa det går heilt fint med 40 cm til vegg. Vil tru mindre fungerer godt og. Sjølv har eg langt mindre plass mellom RF-7 og vegg. Ikkje ideelt, men det fungerer.