Søkeresultater

1. K

Vizio

Kvifor vert ikkje Vizio seld i Norge?
  2. K

Er forumet døden nær?

Er det berre meg, eller er forumet rimeleg "dødt" i forhold til kva det ein gong var? Eg legg merke til at eg brukar mindre og mindre tid på forumet. Eg tykkjer ikkje det er like fult så spanande lenger, sjølv om interessa for hobbyen fortsatt er der. Har forumet vorte meir einsidig? Eg ser at...
  3. K

Frekvenser fra geværskudd

Heisann! Eg lurer på om det er nokon som veit kva frekvensar hagle/rifle avgir når ein skyt? Det er ein kolega av meg som lurer på dette ifm lyddemping av ei skytterbu. Dette har ikkje eg så god peiling på, men lovde å prøva å finna ut litt meir om det.
  4. K

60"+, minst mulig gjenskinn, billigst mulig

Dette vil far min ha. Kva bør han då gå for? Kriterier 60" eller meir Minst mulig gjennskinn, då han har ein del lys inn i stova, ofte mot TV (dette kjem han ikkje til å forandra på) Billigast mulig. Det er stort sett TV, litt nettv frå pc og ein film i ny og ne den vil bli brukt til. Skal...
  5. K

Finst det TV med Java?

Skal hany tv til soverommet. Derfor lurar eg på om det er TVar der ute med Flash 10 eller høgare, samt javascript? Det er for å sjå nrk nettv... Nokon som har TV der dette fungerer? Eg vurderer Philips 5038T, nokon som veit korleis ståa er med denne?
  6. K

Beste smart tv opllevelse for minst mulig peng

Fruen insisterer på TV på soverommet, viss eg skal få ho til å flytta inn. Så då må det jo berre bli TV på soverommet. Men eg har fått inngått kompromiss om å ikkje kopla til antenna. Derfor vert det kun smarttv. Ønskjer ikkje ekstern mediiaspelar/htps ol. Så derfor lurer eg på om eg kan få...
  7. K

Kompishjelp - TV til gaming og fotball

Heisann! Eg har lovd ein kamerat med å finna ein tv til han. Det viser seg derimot at eg har mindre peiling enn eg trudde og jungelen er større:-) Der kjem dere godtfolk inn. Kriterier: 50"-60" PS3 speling of fotballsjåing desidert viktigast, så input lag bør vel vera lavast mogleg. Smart tv...
  8. K

Dynaudio Evidence Platinum - Testa av lyd og bilde

Dette er sikkert flotte høgtalarar, for dei som har råd til sånt? Men er det kun eg som ikkje fekk så mykje ut av denne testen? Kan ikkje sei eg vart spesielt klokare etter å ha lest om dei. Eg veit ikkje om det er min mangel på erfaring med slike høgtalarar, eller om det er språket/utforminga...
  9. K

Instillingar på projektor

Voi voi! Eg har ein Epson TW6000 som eg har vert godt nøgd med rett ut av eska. Eg har ikkje våga å begi meg ut på klussing med instillingane endå. Men no lurer eg på om det kanskje er nokon enkle instillingar eg burde forandra på, for å få endå betre utbytte av den. Håpar nokon kan hjelpa meg...
  10. K

Høgtalarar for brul utan kasse

Finst det bilhøgtalarar som er berekna for bruk utan nokon kasse bak? Altså der dei er montert på ei plata der det er opent rundt/bak... Det er far min som treng nye i båten. Der dei skal monterast er på ei "list" langs taket der det er opent på alle sider og vindu rett bak...
  11. K

Kvifor er stereoforsterkar betre enn surroudreceiver?

Lurer på det tittel seier. Set ein ofte høyrer er ting som t.d. For å få mest ut av høgtalarane dine må du nok ha stereoforsterkar. Ein surroundreceiver vil nok dessverre aldri få ut potensialet i høgtalarane dine. For seriøs musikklytting er det kun stereo som duger. Det er dessverre umulig å...
  12. K

Samanhengen mellom effekt, motstand strømbruk osv..

Er det nokon som kan forklara ein som ikkje er elektroingeniør eller noko sånt samanhengen mellom dette? Kan ta eit døme for å forklara kva eg lurer på: Forsterkar oppgitt til 2x100w @8ohm. Veldig ofte 2x200w @4ohm, og då 2x400w @2ohm,eller? Kva er samanhengen med effekt ein forsterkar leverer...
  13. K

Styring av nettbrett

Har i dag eit Andersson 1.0 7 nettbrett med Android Jellybean og ein Samnsung Galaxy SIII mobiltelefong. Eghar nettbrettet kopla til forsterkaren min med HDMI, og dette står stort sett i eit skap. Det eg lurer på er om nokon kjenner til eit godt program som lar meg fjernstyra nettbrettet frå...
  14. K

Onkyo TX-SR605, Denon AVR-1311, Denon AVR 1707 eller Pioneer VSX-D511?

Hei! Kva bør eg gå for av desse receiverane, sett at pris er lik? 3D er ikkje nødvendig. HDMI er greit, men foreløpig vert optisk frå dvd spelar brukt. Kva for ein av desse er best? Prisane ligg mellom 500 og 750kr. Det er søstera mi som treng ny forsterkar, då den i 500krs kompaktanlegget...
  15. K

Kabel til Samsung galaxy SIII

Kva kontakt er det på denne?
  16. K

lydkvalitet på bluray spelarar

Merkar menigmann forskjell på lydkvaliteten på forskjellige bluray spelarar ved avspeling av cd? Tenker då på dei vanlegaste spelarmerkene til nokte tusenlappar som Samsung, Pioneer, Panasonic, LG osv...
  17. K

noen som har 10cm rockfon med ramma rundt?

Edit: skiftar namn på denne tråden i staden for å oppretta ny for kvart spørsmål. Hei! Har no eit film og musikkrom i kjellaren, som eg vurderer å gjera nokte akustiske tiltak i. Planen var i utgangspunktet å bruka nokre 50mm rockfon plater på ramma og kle med stoff. Men var anbefala å bruka...
  18. K

Android nettbrett og telefon - musikkstrømming

Eg har ein onkyo tx-sr875 der hdmi inngangane/utgangen har tatt kvelden. No brukar eg den kun til stereo gjennom analog inngang. Kildene eg brukar er tv tuner og telefon (galaxy s3). Det eg lurar på er om det finst ein enkel måte å få spelt av musikken frå telefonen trådlaust, sånn at eg ikkje...
  19. K

Er det forkjell?

Ecophon, rockwool, glava og rockphon? er dei eg har gøyrt om av akustikkplater... Er det nokon forskjell på desse? Kva er evt. best og kva bør eg gå for? Er det eitt feitt, at eg kan bestilla det som er enklast å få tak i? Skal laga meg 6 panel i litt ulik storleik...
  20. K

7.1?

Eg har no endeleg eitt 7.1 høgtalaroppsett. Men eg ser at dei fleste blurays fortsatt kun har 5.1 lyd... Er det slik at 7.1 fortsatt er eit ganske uvanleg lydformat? Brukar Samsung BD-D8500N bluray og Onkyo 875 receiver (skal skiftast etterkvart). Begge desse støttar 7.1, så har lyst å få...