Søkeresultater

1. Retep

Retep`s lytterom. Tilbake til stereo

Fant meg en minidsp 2x4hd og et par små lukka subber igår. Så da blir det å teste ut subb igjen. Blir gøy
  2. Retep

Anbefalinger til høyttalere til Lyngdorf sda 2175 power amp

Ikke for å vere spydig eller noe. Men å finne høyttaler til forsterker er litt å starte i feil enda. Da samspillet høyttaler, rom og plassering er mye viktigere enn samspillet mellom forsterker og høyttaler. Hvorfor føler du at du må bytte ut klipsch? Det er ingenting som heter for store...
  3. Retep

Lån av umik-1

Spennede å gå igang med slikt. Hvordan ser det ut? Har du lest deg opp på hva du måler og hvorfor det ser ut som det gjør? Målinger er et kjempegodt verktøy, og vil vere en døråpner inn i deler av denne hobbyen som er viktig.
  4. Retep

Har hørt mye på Diamond 30, naturlig nok. jeg vil beskrive den som som noe varm i lyden. Svært god bass i de. Svært musikalsk. En høyttaler som er lett å like. De ser meget bra ut. Veldig mye og god lyd for pengene. Som er grunnen til at jeg vurderer å gå opp på toppmodellen. Den flytter fokuset...
  5. Retep

Fant et billig forsterker og cd spiller sett på finn her forleden. En Arcam A85 og en cd72. Ett sett kostet vel over 2200 dollar når det var nytt. Må si at de låter fremdeles meget godt. Desverre uten orginale fjernkontroller, men det fulgte med en logitech mutikontroll. Så må se om jeg får satt...
  6. Retep

Valg av forsterker

Ville nok ha tittet på brukten. Se også til at forsterker har pre out.. Marantz pleier å vere trygt valg til Dali.
  7. Retep

Hvilken plate har du kjøpt idag?

Har de nevnte ja. Har vel omtrent 100-120 titler med Metallica.. :)
  8. Retep

Er nok ute etter litt uvanlige ting fra Metallica.. 😀 Blir spennende å høre hva du synes om den nye DT plata.
  9. Retep

Ahh. Ok. Såg du skrev handle i platesjappa.. Jeg handler i et par butikker som heter det. Platesjappa altså. Si ifra om du kommer over noe Metallica da. :)
  10. Retep

hjelp med og spore opp ett stereosystem fra muligens seint 90 tidlig 00 tallet.

Husker du noen av låtene el gruppene som var med?
  11. Retep

Er veldig glad i å se konserter.. Så bilde var godt å få til bake. Får se litt hva som skjer her.. Men er relativt sikker på at jeg vil ha en en liten tass til å hjelpe til nedover litt
  12. Retep

Var innom Lillestom butikken nå. Ikke i dag heller kom jeg ut uten å kjøpe noe... :) Hvor holder du til forresten?
  13. Retep

Tror det bare er jeg og du Danke som kjøper plater... Resten streamer vel. Utdøende rase vi
  14. Retep

Siden jeg la ned kinoen så har jeg savnet deg ha bilde på lyd rommet. Projector har jeg hatt liggende i boden, så jeg fikk forleden tak i et lerret. Et motorisert tab tension lerret på 92". Var gøy å få det på plass. Og på med en live konsert fra Metallica. Fant vel raskt ut at jeg savnet litt...
  15. Retep

Når man er på sparebluss eller et stramt budsjett så er det begrenset hva man kan hive inn av komponenter. Diamond 30 fra Pylon har stått her en liten stund nå. Og de gjør jobben sin egentlig svært bra. Er ikke i samme klasse som jeg hadde før, men de står alikevel med strak rygg og ypper seg...
  16. Retep

Ble noen flere plater sist uke også.. Nå må jeg bare få tak i nye innersleeves...
  17. Retep

Og kaffe fra mummidalen....
  18. Retep

Avshop sin Pulse helg

Var innom noen timer her idag, noen flere som var der? Hva synes dere om de UK le oppsettende?
  19. Retep

Pylon sine venner

Igår var det en fantastisk dag i kinoens verden.. Og idag håper jeg på det samme. Ble en lengre tur i Arendal sound kinoen til Johnny og til Christian.. Med grilling etter at de fleste hadde gått hjem.. Idag går turen til Avshop for å få oppleve de ulike kinoene der. Er skikkelig spent på hva...