Søkeresultater

1. Danke

4k-mediaspiller - hva er brukbart?

Et lite generelt spørsmål om Streaming AV musikk. Det gjelder Tidal, Kan man spille av Flac selvom man ikke har støtte for Mqa? Eller må man bruke Mqa?
  2. Danke

Hjelp med tips til en forsterker

Denne har full pakke og modul som betyr at den kan oppgraderes etter ønske. Nad 80w D https://www.hifiklubben.no/stereo/forsterkere/nad-c368-integrert-forsterker/
  3. Danke

Denne har også, Nad https://www.hifiklubben.no/stereo/forsterkere/nad-c338-stereoforsterker-med-streaming/
  4. Danke

Denne har også, men ser ikke Riia. Kan være greit å vite prisklasse også? https://hifi-freaks.no/stereo/forsterkere/cambridge-cxa80.html
  5. Danke

Rotel og Cambridge har vel alt du trenger av funksjoner... Undersøk om du har angrerett og lever tilbake om du ikke blir fornøyd...
  6. Danke

Jeg hadde valgt Hegel eller Cambridge om jeg hadde råd. Om de ikke har Riia ville jeg kjøpt dette som tillegg.. Hegel har ikke subinngang...
  7. Danke

valg av forsterker

Ja, jeg anbefaler en av de. De er rimelig og har sub inngang. Midt i blinken for deg. :) Yamaha er nok best for pengene, 6 serien deres pleier å være mye watt og kvalitet for pengene.
  8. Danke

valg av forsterker

Vanskelig å finne med sub inngang til den prisen. Trål Hififreaks, hifiklubben, komplett eller brukten. Det er mange til 1500 men ikke med sub inngang. Jeg skal sjekke litt senere. Denon, Cambridge og Nad har endel rimelige. Men sub inngang er greit.
  9. Danke

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Ok trodde den var på Netflix.. Vi så Hellboy på kino ikveld, var grei popcorn film helt etter madammens ønske. Full av rock og action. Så får vi se hvordan kvelden går. To helikoptre i lufta idag og byen har vært okkupert.. damer hang ut av bilvinduet og rappet et eller annet om klisje og...
  10. Danke

A quiet place har jeg ikke sett, hvor hva er det?
  11. Danke

Denon AVR-X4500H vs Yamaha RX-A2010

Det eneste jeg tenker litt på er reparasjon garanti i Norge... Før hadde Mono dette tror jeg. Denon og Yamaha er nok mye enklere å ha med å gjøre om noe må repareres.. Men den Onkyo ser fet ut. Jeg kommer til å kjøpe Denon neste gang tror jeg. Pga de gjør det bra, god garanti, tilgjengelige...
  12. Danke

Hvilken plate har du kjøpt idag?

Du har selvfølgelig Through the Never? Konserten? Har den på bluray, og det er den Metallica skiva som har best lyd. På Cd så er det vel The black album, og Master of Puppets som er best. Jeg tror de andre er mye bedre på LP.
  13. Danke

Denon AVR-X4500H vs Yamaha RX-A2010

Holdbarhet fra japser er som regel bra, men garanti reparasjon vet jeg ikke. Var det komplett du kjøpte fra? Tror det blir bra, spennende å høre hva du synes selv. Er jo en topp-forsterker fra Onkyo. Ser det er samme Dac som i Sony. Det er en bra Dac, ypperlig på rock, pop og allrounder...
  14. Danke

Hadde ikke tid til å se etter Metallica, men har vel kjøpt en skive der av de, tror den het -And Justice for all. På nett handler jeg fra CDON og Amazon. Men det er mest film. Dette fikk jeg med meg.. Laleh,David Gilmour, Dream Theater
  15. Danke

Jeg bor med familie i Strömstad. Handler hos Ramjes musik. Prøver å handle mye der, og de har veldig mye forskjellig. Typiske ildsjeler.
  16. Danke

Det kommer mer, har planer om å stikke innom platesjappa imorgen. En Blu-ray og to CD står på lista..
  17. Danke

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Kommunisme hadde vært VHS gratis på lokalet og forbud mot bluray fordi det ikke er samfunnsnyttig lol.. Mellomting er vel greit ;)
  18. Danke

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Sådan är Kapitalismen... De skal presse kr ut av markedet.. Først DVD, HD DVD? Bluray, så bluray boks, så en og en 4k og neste år 4k boks. De skal tjene maks kr
  19. Danke

Så Netflix filmen The Silence... Stjerner med i denne, og likte den godt. Føyer seg inn i en rekke av bra dommedagsfilmer på Netflix... Kan ikke si for mye, det blir spoiler... Men tittelen er forklarende, og så møter vi Harry Potter jenta som døv jente. Det kan jeg vel si..
  20. Danke

Den Dream Theater må jeg også ha... Fikk skryt i blad. Dette har jeg fått i posten idag. En Sacd og Cd fra Trondhemsolistene-Mozart Violin Concertos.