Søkeresultater

1. M

Prøvelytte XTZ 10.16 og 12.16 i vestfold?

ja, men fortrekker heller å prøvelytte istedenfor å drive å returnere varer :p
  2. M

Prøvelytte XTZ 10.16 og 12.16 i vestfold?

Hei :) vurderer å kjøpe en av disse XTZ subbene og lurte på om det var noen i vestfold som kunne la meg prøvelytte? Mvh Daniel Bachmann Mikalsen
  3. M

Flat å kjedelig dynavoice m65 ex

oppdater meg når du har byttet ut, og hva koster det inkludert frakt og alt? kjøper de fra?
  4. M

mye forskjell når man bytter ut seas?:p
  5. M

må ikke klage på M65 Ex, best! :D
  6. M

Minitest: XTZ 99 W8.16

hehe sant :)
  7. M

Minitest: XTZ 99 W8.16

flott flott beskrevet!:D mulig å få litt hjelp og tips her? jeg har et kvadratisk rom på 24kvm, ville dere helst gått for 2 XTZ 8" eller 1 XTZ 12" prisen blir den samme :p
  8. M

surroundpakke til Onkyo 607!

3000 kr for den pakka må være et kupp :p men åssen er den vs M-65 pakka? får den til cirka samme pris :p
  9. M

det settet jeg har sett på, er det bra til prisen og er det noe forsterkeren klarer?;)
  10. M

hey, jeg har Onkyo 607, kjempe fornøyd med denne! jeg vil gjerne ha noen gulvstående fronthøyttalere og et surround anlegg som matcher dette. jeg skal ikke ha sub, men gjerne et så komplett lydbilde som mulig ut ifra prisen. jeg tenker på en maks pris på komplett anlegg(gulvstående...
  11. M

ATI Radeon 5xxx-serie - Bitstream over HDMI ENDELIG!!

prøvd nå inntenst i 1 time, men får det bare ikke til, uansett hva jeg gjør er det akkurat samme bilde.
  12. M

ATI Radeon 5xxx-serie - Bitstream over HDMI ENDELIG!!

forresten vil jeg bare innformere dere om at dere får bedre bilde med VGA/DVI kontra HDMI, fargene er mye klarere og mindre "blurry" bilde innstillingene er stilt PRIKK likt på hdmi og dvi inngangene men jeg får MYE bedre bilde med VGA på HIS 5850 iv cooler edition! bare så dere alle vet det...
  13. M

Skurring i høytaler ved visse toner?

har samme problemet har noen eldre Bose høytallere og på noen frekvenser "knittrer de" plagsomt.
  14. M

PS3 eller Xbox 360?

jeg synstes 360 har bedre grafikk enn Ps3.. ATI som har grafikk kort til xbox :D
  15. M

Onkyo Sr607+Dynavoice M-65 EX erfaringer?

har 25kvm selv :D men når den ikke har nok guffe, når hører man det? når man prøver å spille party høyt? :p tror dere Sr608 vil ha nok guffe da?:p
  16. M

Onkyo Sr607+Dynavoice M-65 EX erfaringer?

Tenkt på den komboen. verdt prisen? 2500-3000tusen for forsterker og 2 lapper for M-65 EX. +klarer 607 biampet, gi den nok guffe til vanlig bruk? hører ikke på så veldig høy musikk egentlig :p
  17. M

Dynavoice M-65EX eller XTZ 80.1?

alle anbefaler XTZ subben den skulle vist være vilt bra til prisen! såvidt jeg har hørt skulle reciveren din spille greit på M65 men de er reciveren som kaster inn håndkle før høytallerne ;)
  18. M

Dynavoice M-65EX eller XTZ 80.1?

Si ifra hvordan de funker på Onkyo607! tenkt på samme comboen selv ;D
  19. M

Student på utkikk etter surroundanlegg + receiver

btw linkene dine funker ikke Espen.. :p