Søkeresultater

1. M

Prøvelytte XTZ 10.16 og 12.16 i vestfold?

Hei :) vurderer å kjøpe en av disse XTZ subbene og lurte på om det var noen i vestfold som kunne la meg prøvelytte? Mvh Daniel Bachmann Mikalsen
  2. M

surroundpakke til Onkyo 607!

hey, jeg har Onkyo 607, kjempe fornøyd med denne! jeg vil gjerne ha noen gulvstående fronthøyttalere og et surround anlegg som matcher dette. jeg skal ikke ha sub, men gjerne et så komplett lydbilde som mulig ut ifra prisen. jeg tenker på en maks pris på komplett anlegg(gulvstående...
  3. M

Onkyo Sr607+Dynavoice M-65 EX erfaringer?

Tenkt på den komboen. verdt prisen? 2500-3000tusen for forsterker og 2 lapper for M-65 EX. +klarer 607 biampet, gi den nok guffe til vanlig bruk? hører ikke på så veldig høy musikk egentlig :p
  4. M

Dynavoice Tråden

ALT om Dynavoice! Godt og vondt! Test av Dynavoice M-65 9/10 Lyd og Bilde. Test av Dynavoice Challenger M-65 Høyttalere - Lyd og Bilde Test av Dynavoice M-65 EX 10/10 Digitallife.se Digitallife.se » Dynavoice Challenger M-65 EX Test av Dynavoice F-6 10/10 Lyd og Bilde. Dynavoice F-6 -...
  5. M

Onkyo vs H/K Ups and Downs.

så hvordan spiller de her mot hverandre? Hva er de flinke til/dårlige til? Strømsterk? flest watt for prisen? hvordan høres de ut mot hverandre? hva er anbefalt til hva? best allround?
  6. M

Dynavoice M-65 valg av forsterker?

Jeg har svært lyst på Dynavoice M-65 har hørt svært mye bra om de! jeg har lest en del tester om høytallerne, som en test fra "lyd og bilde" de sier den slår ut alle i samme prisklasse, men at man heller bør innvistere i bedre forsterker på pengene man sparer. skal i første omgang bare ha...