Søkeresultater

1. Bungle

Liten sub, stor lyd og høy waf? Hvilken?

Denne har den høyeste wafen jeg har sett på noen sub: ONYX - HI-FI AND HOME ENTERTAINMENT - Wharfedale Hi-Fi Finnes i hvit også. Tror ikke den spiller så værst heller, men har ikke hørt sen selv.
  2. Bungle

Vibrasjoner i SVS PC-12NSD

Veit ikke helt om det var svaret jeg leita etter. Kan jo forsåvidt sette meg på subben også, men det blir vanskelig å se TVen.
  3. Bungle

Vibrasjoner i SVS PC-12NSD

Byttet ut en XTZ 12.16 med en SVS PC-12NSD og synes oppgraderingen var formidabel! Sliter immildertid med vibrasjonslyd fra metallokket på toppen av subben ved lave frekvenser. Den er forholdsvis høy og veldig irriterende. Den blir borte når jeg klemmer på lokket. Er det flere som har vært borti...
  4. Bungle

Nytt hjemmekinoanlegg

Ågudhjelpemeg! Det var litt av en forsvarstirade. Da må en konkludere med et av to følgende: 1. Antall arbeidsledige ved grensen vil i nær framtid stige med 1. 2. Freak31 lider av en aldri så liten realitetsbrist.
  5. Bungle

Offisiell tråd for Onkyo`s nye **7 serie - med bl.a TX-SR607, TX-SR707, TX-NR807

Hvilken forsterker har du? Det der minner litt om problemet mitt - når jeg kjører romkorreksjon på min 707 setter den nivået på suben veldig høyt, dvs innsignalet til subben blir alt for kraftig. Har du sjekket i høytaleroppsettet hvordan suben er justert ift de andre høytalerene?
  6. Bungle

Offisiell tråd for Onkyo`s nye **7 serie - med bl.a TX-SR607, TX-SR707, TX-NR807

Frekvensdeling Sliter med å tilpasse subben (xtz 12.16) på min onkyo 707.Frontene mine (XTZ 99.36) er med og spiller nedover i frekvens uansett hvor jeg setter crossover. Finnes det noen innstilling ala yamahas large/small for frontene - har ikke klart å finne dette på onkyoen. Sliter også...
  7. Bungle

Knatrelyd i sub

Desverre er det ikke så enkelt... Har aldri hatt gain på over 4 og forsterker på over -25 dB - hadde vært absurd om elementet skulle bånne. Jeg har nå vært litt mer hardhendt når jeg har kjent på elementet og når jeg kommer et stykke mot bunnen kommer sprakelyden. Fyndbørsen får skaffe meg et...
  8. Bungle

Knatrelyd i sub

Har nettopp byttet inn den defekte XTZ 12.16 suben jeg kjøpte med hjemmekinoanlegget mitt. Den nye gir i hvert fall lyd i fra seg og det låter helt greit på musikk og stort sett på film, virker som jeg har klart å plassere og stille den inn ganske greit. Når den presses litt (har imidleritid...
  9. Bungle

Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible)

ER det norsk lyd på dem da?
  10. Bungle

Hjemmekino til PS3?

Du kobler til ps3 med en hdmi kabel. Så kobler du recieveren videre til TV med en annen hdmi kabel. Du kan sikkert kjøre hd lyd ved å la ps3 gjøre jobben med å dekode lyden. Gamle ps3 (ikke "slim") klarer ikke å sende ukodet hd-lyd uansett.
  11. Bungle

Den store XTZ-høyttaler tråden

99w12.16 Har endelig fått koblett opp hjemmekinoanlegget mitt. Veldig forhøyd med 99.36 og 99.25 som senter. Suben, derimot, er et trist kapittel. Da jeg koblet til strømmen kom det en stygg og høy skrapelyd. Jeg fortet meg å dra ut støpselet, men da jeg sjekket alle koblinger og satte i...
  12. Bungle

Musikk Quiz Les regler i post 1

Godeste Skalle - dette var bra, neste spørsmål du nå kan dra!
  13. Bungle

Kjører limericket mitt igjen jeg: En mann som liker å skrive poesi, kjøpte en gitar for å få damene på gli Det fungerte bra, og damene ble gra, Nå ern olding, men karriæren er ikke forbi! Det er kanskje litt vel generellt, men jeg supplerer med et lite rim: Han kommer fra et land i det kalde...
  14. Bungle

Kent - Ingenting! Dom jävlarna tog oss en efter en Dom ljög och bedrog oss med sanningen Dom jävlarna tog min älskling där Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld
  15. Bungle

Den store XTZ-høyttaler tråden

Stemmer! Surround er for 5.1, Surround back er ekstrahøytalerene når du går over til 7.1. Litt forvirrende når vi kaller det bakhøytalere :)
  16. Bungle

kjøper effektforsterker

Er dette en annonse, dvs "Effektforsterker ønskes kjøpt", eller er det et spørsmål om å få råd ift valg av effektforsterker?
  17. Bungle

Tips til å gjøre min lille hjemmekino litt ryddigere

Det mest fornuftige du kan gjøre for å pynte opp stua er vel å sette på deg bukse :twisted:
  18. Bungle

Lite anlegg med små høytalere

Dette låter jo bra - og ser bra ut også: Lyd | Høyttalere | System høyttaler | KEF KHT 3005 Sølv Pris per sett(5+1) - Best-Buy AS
  19. Bungle

noen som vet??

+1 Har vært inne og titta på tråden mange ganger, og hver gang har jeg tenkt: "Å - det var den ja....." :???:
  20. Bungle

Jøssenammen - her var det litt ampert. Tar et dikt for å løse opp stemningen jeg - i limerick form: En mann som likte å skrive poesi, kjøpte en gitar for å få damene på gli Det fungerte bra, og damene ble gra, Nå ern olding, men karriæren er ikke forbi! Svar må være på rim.