Søkeresultater

1. T

Utvide hjemmekinoen til 7.1 (Cerwin Vega oppsett)

Har i dag cls serien fra Cervin Vega. Har 10 tommerne i front CLS 6C senter og CLS 6 bak. Vurderer og kjøpe inn et sett med små høytalere som jeg skal sette midt i mellom TV og bakhøytalere. Ser at CV har kommet med en ny serie som skal overta for CLS serien Valget står mellom disse...
  2. T

Motorola VIP 1910 eller VIP 1960, valgets kvaler?

Min leverandør signal.no har i dag en dekoder som gir HD signaler, og det er Motorola VIP 1910, og jeg har fryktelig lyst på å gi TV'en min skikkelig signalkilde, men så har jeg hørt at de skal begynne å selge VIP 1960 i løpet av våren, og den har jo som sagt en 250 GB hardisk for opptak. Har...
  3. T

Oppgradering av reciver evnt. andre komponenter

Jeg har i dag et hjemmekinosystem som består av disse komponentene (se signatur) Dette begynner å bli noen år, og jeg har tenkt og fornye det noe. Jeg har vært fornøyd med oppsettet, men føler at jeg må ha noe nytt, og jeg har tenkt først og fremst på en ny reciver og en ny DVD spiller...
  4. T

Bytte laser på en Sony CDP-X222ES CD spiller

Jeg har en eldre Sony CDP-X222ES spiller, og har bestillt ny laser, siden jeg tror den gammle er meget dårlig. Hakker bare ved den minste bevegelse. Der jeg bestilte laseren fra sa at det ikke var noe problem å bytte denne selv, men jeg måtte lodde av en sak som holdt laser armen fast, jeg...
  5. T

Service på en Sony CDP-X222ES CD spiller

Har en gammel Sony CD spiller som jeg kjøpte tidlig på 90 tallet hos Akers Mic (R.I.P), Den fungerer, men jeg tror laseren ikke er helt i vater, skal ikke rare dulten til før den hakker, stopper opp. Noen som har tips på hva jeg skal gjøre? Noen som har en fjernkontroll til denne modellen og...
  6. T

Forsterkervalg til AL1000

Kom over 2 stk NAD C272 effektforsterker pluss en NAD1000 som for forsterker Vil disse klare å drive disse høytalerne maks? Hvilke andre forsterkere kan dere anbefale meg?
  7. T

RGB kabel over til Scart, Svart-Hvitt bilde

Skulle teste en billig RGB Scart kabel, men får bare svart hvitt bilde. Testa også med utgangen på PC'en, fikk også bare svart hvitt på TV'en. Har en CRT radionette TV, og jeg vet ikke om det er noen instillinger på den jeg må foreta meg, men har sjekka alle menyene på den, og jeg kan ikke finne...
  8. T

DTS aoudio

Når jeg velger DTS audio på en film, eks Kill Bill 1, i setup, får opp en melding om at DTS audio is not output from the digital output. Har en Yamaha RXV1400 og en Pioneer DVD spiller D360 har kobbla an coaxial kabel mellom reciver og DVD spiller, Som dere skjønner så har jeg lite peiling på...
  9. T

En "slank" DVD spiller.

http://www.hi-fi-center.no/shop_item.cfm?path=2,91&id=538 Klippet fra artikkelen: "Legacy er slanke design produkter, som både skal yte på lyd og bilde" --- Må si at det var den feiteste DVD spilleren jeg har sett. sånn fysisk sett.
  10. T

Ryddesalg hos Hi-Fi klubben bodø. Stiv pris!

Sjekk nederst på denne siden (http://www.hifiklubben.no/lagersalg/) Pris før rydding 9998.- pris etter rydding 59998.- Øka med 50 lapper etter rydding. Erre mulig?
  11. T

Høytalere som matcher Yamaha RX-V1400RDS og Pioneer DV-565A

Har nå bestilt Reciver og DVD spiller (se topic) Jeg lurer på beste oppsett av høytalere. Har sett på Audiovector C2 fronter Audivector C1 bakhøytalere,Audiovector AVC senter. Ryddesalg hos Hi-Fi center kjeden. Total pris 8000.- sånn ca. Oppsett nr 2. DALI Blue 6006 Høyttalere fronter. DALI...
  12. T

Yamaha/Proson vs. NAD/Cerwin vega oppsett

Har lett lenge etter et anlegg. Valget var mellom et rent NAD anlegg med en NAD T753 Reciver og en NAD T533 DVD spiller. Og høytalere fra Cerwin vega classic serier, front 12 tommere, og de tilhørende senter og bak høytalere (disse er netopp kommet til Hi-Fi klubben) pris 17000.- Oppsett 2 er...