Søkeresultater

1. Bungle

Vibrasjoner i SVS PC-12NSD

Byttet ut en XTZ 12.16 med en SVS PC-12NSD og synes oppgraderingen var formidabel! Sliter immildertid med vibrasjonslyd fra metallokket på toppen av subben ved lave frekvenser. Den er forholdsvis høy og veldig irriterende. Den blir borte når jeg klemmer på lokket. Er det flere som har vært borti...
  2. Bungle

Knatrelyd i sub

Har nettopp byttet inn den defekte XTZ 12.16 suben jeg kjøpte med hjemmekinoanlegget mitt. Den nye gir i hvert fall lyd i fra seg og det låter helt greit på musikk og stort sett på film, virker som jeg har klart å plassere og stille den inn ganske greit. Når den presses litt (har imidleritid...
  3. Bungle

Rotel 976 - statisk støy

På forumet her har jeg lært at man bør teste en brukt forsterker på gamle høytalere før en kjører iveg på nye, dyrinnkjøpte. Jeg koblet derfor min rotel 976 på fatterns gamel phillips høytalere og brukte en egen gammel NAD 314 som pre. Det låt greit brokoblet på alle tre kanaler. Jeg beit meg...
  4. Bungle

Yamaha RX-V1900 på tilbud!

Kanonhelg på ekjøp nå: Elkjøp - Yamaha RX-V1900 sort
  5. Bungle

Hjemmekino i loftetage

Vi bygger for tiden hus, og jeg skal ha et hjemmekinoanlegg i loftetagen. På grunn av skråtak og noe pussig utformning på rommet er jeg litt usikker på hvor godt rommet egner seg og ønsker noen tilbakemeldinger (simpel tegning vedlagt). For det første lurer jeg på hvordan bakhøytalerene bør...