Søkeresultater

1. nikkospikko

Samsung og tester

Som det skrives, de scorer bra i tester. Det som hadde vært interessant, hadde vært å testet TV'er etter X-antall timers bruk. Mistenker at samsungs TV'er hadde havnet i andre enden av resultat tavlen med sine mange feil.
  2. nikkospikko

Ny 65" Budsjett 20k-30k

LG 65 B6 satt ned ytterligere i pris fra i dag: Best pris pa LG OLED65B6V - Se priser for kjop i Prisguide
  3. nikkospikko

Ny 65" Budsjett 20k-30k

Dette syntes jeg var et merkelig svar i fra en fagperson som deg selv Gorm. Argumentet om at du ikke har vært innom en butikk uten å ha sett et OLED panel uten innbrenning er jo nokså naturlig siden disse panelene står ukalibrerte på "vibrant" modus og fremviser eksakt samme materiale dag ut og...
  4. nikkospikko

LG OLED55B6V 55" på tilbud eller Samsung UE55KS8005?

Gode nyheter! LG slipper ny firmware til B6 i løpet av uker som løser alt som har med hakking eller clipping som det også blir kalt. Bruker på AVforums som har hatt teknikker fra LG på besøk som har fått den nye firmwaren installert og alt av tidligere problemer med hakking er visstnok nå...
  5. nikkospikko

Hadde et svakt øyeblikk på mandag og B6 ble bestilt på tilbudet du snakker om :rolleyes: Bestilte fra Lefdal som har 80 dagers åpent kjøp, så da har jeg hvertfall mer enn god nok tid til å se hva den er god for og om problemene det snakkes om er til å leve med eller ikke
  6. nikkospikko

30 år og aldri eid en forsterker

Må si jeg likte prisen litt bedre på den andre du lenket til der. Vil det det være markant forskjell på lyd eller bilde mellom de to du lenker til? 7.1 hadde vært flott det, men det vil det nok rett og slett ikke bli plass til her dessverre
  7. nikkospikko

30 år og aldri eid en forsterker

Og riktignok trenger jeg dermed hjelp med å velge min første. Jeg kommer aldri til å eie høytalere i high end segmentet, så jeg er ute etter noe i budsjett klassen. Så lenge den kan drifte feks Dali Zensor 5 serien i 5.1, vil det være mer enn godt nok for meg da det er høytalere i denne...
  8. nikkospikko

Hvor handler man BluRay og UHD filmer rimligst?

Kjøpte tilbake i tiden en del filmer fra noe jeg mener var Play.com, men ser ikke ut som de drifter lenger. Mener å huske de holdt til i UK og gjorde mange bra bundle-kjøp der for en mye lavere pris enn hva man betaler her hjemme. Hvor handler folk filmene over nett i dag til en rimeligst...
  9. nikkospikko

Har du fått den enda så du kan gi oss en rundown i forhold til hakking/judder på film, spilling og vanlig tv kikking Babidi?
  10. nikkospikko

LG OLED - Fremtidens teknologi med store begrensninger?

Nettopp vært igjenom tråden "OLED65B6V near black uniformity" på flatpanels.dk der noen opplever panelproblemer med 65B6V modellen (OLED65B6V near black uniformity. - Forum for fladskærme - FlatpanelsDK). Det anbefales der å tegne ekstra trygghetsforsikring dersom butikken man handler i tilbyr...
  11. nikkospikko

Samsung 7505 med hvite hjørner

Var innom Expert i dag og kikket på OLED som skal i hus her etterhvert. Av de tre mest kostbare samsung modellene som hang oppe til utstilling, hadde to av dem åpenbart problemer. Disse to hadde et forskjellig parti på skjermen som var betydelig mørkere enn resten av panelet. Jeg spurte selgeren...
  12. nikkospikko

Flat OLED-TV - anbefalinger til en noob?

Elkjøp kjører 960V på kampanje til 29 995 nå LG 65 3D Smart OLED-TV 65EG960V - TV - Elkjøp
  13. nikkospikko

LG OLED - Fremtidens teknologi med store begrensninger?

Er dette med innbrenning blitt noe bedre på 2016 modellene fra LG? Hadde begynt å forberede meg på å få inn en LG OLED i stua i slutten av året, men etter å ha lest denne tråden, blir jeg noe usikker..
  14. nikkospikko

Flat OLED-TV - anbefalinger til en noob?

Med en snart 8 år gammel 40" plasma står jeg også trippende og sikler på OLED skjermene om dagen. Jeg har satt et kryss i kalenderen den 28 november (black friday) og har satt meg et budsjett på 30 lapper. Noen som husker hvor mye de barberte av prisene på OLED forrige Black friday? Ser...
  15. nikkospikko

Samsung 2012 LED-TV ES8000

Regnet med de fleste skjønte at det var foten jeg snakket om når jeg sa jeg var skeptisk til designet. Resten ser jo unektelig lekkert ut :) Når det gjelder bildet og ytterlige spesifikasjoner, er vel det noe som kommer i kveld eller de nærmeste dagene fra CES (?) eller var dette bare ment som...
  16. nikkospikko

Samsung 2012 LED-TV ES8000

Begynner å renne ut litt info om dette nå.. do9xuWPjo5c#! Samsungs TVer blir enda smartere - ITavisen Vet ikke helt hva jeg syntes om designet enda :?
  17. nikkospikko

.mkv filer på 360 - enklest mulig!

Hvordan ligger det an i forhold til den aktuelle problemstillingen nå? Hva er den letteste måten å spille av MKV på xbox 360 i dag?
  18. nikkospikko

Bose surround vs alternativer HJELP!

Hei! Jeg har etter mange år med undertrykkelse på Hi-fi fronten blitt singel og skal nå endelig prioritere et godt surround anlegg i MIN EGEN stue :-D Når det er sagt, vil jeg ha så bra og kraftig lyd jeg kan få, men samtidig uten å fylle opp hele stuen med store høytaler kabinetter. Er fan...
  19. nikkospikko

Canal Digital HD PVR , ny software

Etter hva jeg mener, så skrev jeg;
  20. nikkospikko

Canal Digital HD PVR , ny software

That's it!! I've had it.. Nå er jeg på tredje boksen, og fremdeles bare tull. denne gangen nekter den å ta opp så lenge jeg setter den på serieopptak. Selv om jeg tidligere har hatt mine feider med Viasat, er alt annet bedre enn dette dritet fra Canal Digital jeg lever med i dag. Har nå...