Søkeresultater

1. vette

Frekvensen til VOX?

Noen som har den?
  2. vette

Hvor er HD logoen på NRK kanalene.

Savner HD logoen når dem sender i HD. Er den fjernet?
  3. vette

Trodde du den ene var bedre enn den andre?

Trodde du den ene var bedre enn den andre? Det er ingen grunn til å betale masse ekstra for dyrere kabler. Om du har kjøpt deg en ny TV, Blu-ray/DVD-spiller, spillkonsoll eller digitalboks for TV de siste par årene kan du ikke ha unngått å ha hørt om HDMI-kabler. Dette er den vanligste måten...
  4. vette

Distriktsendingen NRK1/NRK2 kvalitet på bilde.

Merker at bilde er bedre når distriktsendingen sendes i reprise på NRK 2. Det jeg lurer på er hvorfor de sender dårligere signal på NRK 1? NRK1 NRK 2
  5. vette

Blu-ray spiller som ikke bråker.

Kjøpte meg en Onkyo DV-BD507 som jeg synes bråker alt for mye. Omtrent samme nivået som X.Box.Så den skal sendes i retur. Er det noen spiller som er bedre enn andre nå det gjelder støy?
  6. vette

20% på alle Siba TV.

TV 20% | SALG
  7. vette

Den store kabel-bløffen

Kan dere lese her. Kabler - Om valg av kabler til lyd og bilde - DinSide Data
  8. vette

NRK1 i HD til OL

NRK fremskyter introduksjonen av HD og vil være klar til start på alle sendeplattformer den 12. februar. Det betyr at alle direktesendingene fra OL i Vancouver i Canada vil gå i HD. LINK.
  9. vette

Canal Digital dropper TV 2 HD

Helt siden RiksTV fikk rettigheter til å vise TV 2 HD, har det vært knyttet spenning til når de andre store distributørene ville få avtalen på plass og starte å sende kanalens nye høyoppløste programmer. Canal Digital har vært en ledende leverandør av HD-kanaler, og mange ville nok tro de ville...
  10. vette

Viasat sender HDTV fra Beijing-OL

NRK har gitt Viasat rettighetene til å sende Beijing-OL 2008 i HD. - Vi vil sende med full HD-kvalitet døgnet rundt, sier Viasat-sjefen. LINK
  11. vette

ReelBox Avantgarde

Noen som kjenner til denne? Ser at noen nettbutikker har den til ca 14000-, Dette er vel en tuner som har alt. ReelBox Avantgarde Functions Digital HDTV Multi Receiver - DVB-S2 Reception quality in MPEG-2 and MPEG-4 - HDTV in 720p and 1080i via DVB-S2 or DVB-C - View PAL HDTV (720p /...
  12. vette

HD mottaker med pvr

Her er en link til forskjellige HD mottaker med pvr. LINK
  13. vette

Venter prisfall på store flatskjermer.

Elektronikk-giganten LG Philips venter et dramatisk prisfall på stor tv-skjermer de neste årene. Prisen på skjermer i størrelsen 52 tommer og oppover kan bli halvert i løpet av et par år, mener konsernet. LINK
  14. vette

Ny Topfield TF7700 HDPVR

Topfield TF7700 HDPVR Den nye High Definition Twin Tuner PVR model fra Topfield kommer med en harddisk på op til 1 Terabyte. Dermed skulle der være plads til masser af High Definition indhold. Der kan optages op til 3 HD kanaler samtidig med at man ser en 4. Dog maks på 2 samtidige...
  15. vette

Ny Canal Digital boks testet i Sverige

Ny Canal Digital boks testet i Sverige Næsten perfekt, sådan er dommen fra svenske prylportalen.se over den nye HDTV PVR boks fra Canal Digital. Den hidtige HD boks fra Canal Digital, har ellers ikke levnet forventninger om at samme leverandør (Sagem) kunne levere en ordentlig model med twin...
  16. vette

Retur til Lefdal

Kjøpte en pc i butikken på tirsdag, men angrer meg.Pc ligger fremdeles i uåpnet original eske. Kan jeg returnere den og få pengene tilbake?
  17. vette

NRK3 - Hvilken frekvens på 1' vest?

Får ikke denne inn ved kanal-søk på min Force-tuner... Noen som kan hjelpe?
  18. vette

TEST: HDTV fra Canal Digital

Finner du her
  19. vette

Dette var billige høytallere.

Netthandelen.no - Vis auksjon
  20. vette

Alt om bakkenettet.

Kan dere lese her