Søkeresultater

1. balko

balko bygger kino i kjeller

Hei. Har travet forumet siden tidlig 2000 tallet, lest haugevis av byggetråder, og hatt mange drømmer. Har hatt noen lytterom, og surroundoppsett i stuer tidligere. Siste årene har jeg renovert og bygd på huset, så da har det vært kun stereo i stuen. Nå er imidlertid tiden inne for å lage et...
  2. balko

80-talls klassikere

Som en som har vokst opp på 80 tallet, har jeg en forkjærlighet for dette fantastiske 10-året. Den største favoritten må være Miami Vice. Makan til serie skal man lete lenge etter. Bilene, klærne, musikken, stemninga, alt stemmer!! Men det finnes jo mange solide filmer fra "the 80's". Kom på en...
  3. balko

Cambridge A540v2/A640v2 vs Rotel RC-06 vs Pioneer VSX-916-S/1016-S

Har en Densen B-300 (2*100w) til overs som jeg skal bruke til Paradigm 11 SE MKII. Trenger da en forforsterker. Valget står da mellom disse: *Cambridge A540v2/A640v2 (Stereo forsterker med pre-out) *Rotel RC-06 (Ren preamp) *Pioneer VSX-916-S/1016-S (Surr. reciever) *Yamaha RX-V559/Yamaha...
  4. balko

Grumsete tv-bilde med WMC

Sliter litt med bildet på WMC når jeg kjører tv signalet gjennom HTPC'en. Har Canal Digital analog signal. Tv-kort er Happahuge TVR-500 dual tuner. Signalet gjennom WMC blir grumsete og uklart, sammenlignet med signalet jeg får rett fra tuneren i tv'en. Kan det ha noe å gjøre med...
  5. balko

Parabol-tuner og Windows Media Center

Har søkt gjennom forumet her, men har ikke funnet noe godt svar på spm. mitt. Har tenkt å sette opp en WMC til fatter. Da blir det noen spm... 1. Han har parabol, hvordan funker WMC med paraboltuner? 2. Hva slags tv-kort må man da ha? 3. Kan man få tak tvkort med to tunere (for...
  6. balko

Garanti på Panasonic's TV'er