Søkeresultater

1. V

Speakercraft

er det noen her inne som har erfaring med merket Speakercraft? ser det er flere som selger det i Norge, de har en del som er innenfor mitt budsjett, ser på noen sider at de får bra kritikk
  2. V

Mac mini + samsung tv

hei jeg har en samsung 75" 2019 utgave, å jeg lurer på å kjøpe meg en Mac mini brukt å tenkte på å koble den til tv´n har noen erfaring med ett slikt oppsett? er det noe jeg må passe på???????
  3. V

trigger splitter

på en Denon med en trigger utgang å ved behov for 2 stk, kan man da bruker en 3,5 y-led splitter for stereo eller mono da?
  4. V

var + high-end

er det noen av Denon eller Marantz sine AVR som er High end og hvilke modeller dreier det seg om?
  5. V

avr + amp = dynamikk

jeg har drevet som amatør innen surround system siden tidlig 90 tallet, noe har jeg lært etter prøv og feil metoden, men no skal jeg inn på ett område jeg ikke har peiling. har ett greit oppsett på høyttaler siden med komplett Klipsch system, der front er RF7 mk1 og center er RC 64 mk1. seden...
  6. V

gravity

er det noen her inne som vet hvor jeg kan få kjøpt filmen Gravity men doldy atmos lydspor, helst i 4k
  7. V

vikingkino

Dette er mitt 5.1.4 oppsett tv samsung led 75" 4k amp Denon var-x3600h. NAD 218 THX brukes som mono NAD 218 THX brukes som mono NAD 214 brukes i mono på center front Klipsch RF7 mk1 center. Klipsch rc 64 mk1 bak. Klipsch. r-41m atmos. Klipsch r-41sa Atmos bak klipsch rb-10 sub. Klipsch spl 120w...
  8. V

høyttalere og krefter fra forsterkeren

hei trenger litt hjelp til å se om jeg tenker riktig, selv om jeg har drevet med lyd og bilde i noen 10 år no, er jeg litt usikker på om jeg tenker riktig. i mitt hode ser jeg det slik at om jeg kjører på med en kraftigere forsterker/reciver så får jeg mye mere kontroll på elementene ikke bare...
  9. V

pris sjekk

holder på å oppgradere min kino, å lurer på om noen vet hva klipsch rc-64 mk1 og klipsch rf7 mk2 kostet ny??? bare sånn ca priser