Søkeresultater

1. uGn

PM innboksen på forumet viser ikke meldinger

Når jeg trykker meg inn på innboksen sier den: Kan man få fram disse lagrede meldingene noe sted?
  2. uGn

Tips til ny HD-dekoder i prisklassen <3k

Tenkte å bytte ut Dreambox 7020 etterhvert da den begynner å bli litt ustabil. Kravene jeg har til ny boks er: HD, HDMI ut (gjerne lyd over HDMI også, men ikke noe stort krav), skal kunne streame tv over nettverket, CS (respekter det at vi ikke diskuterer dette emnet) og ellers at den fungerer...
  3. uGn

Mini-itx med kompositt og optisk ut

Leter etter et mini-itx hovedkort som har kompositt (eller s-video) og optisk lyd ut. Om det følger med cpu, ram osv gjør ikke noe. Trenger ikke være noe kraftige saker, takler det 1gb ram så er det nok i massevis. Noen som har noen tips?
  4. uGn

Ukens tilbud Dynabel.no - 18" PA

Tenkte jeg skulle dele denne med dere: UKENS - TILBUD - dynaBel AS Kan sikkert bli en morsom DIY-sub.
  5. uGn

Forheng ala slik de har på kino. hvor selges slikt?

Jeg er på utkikk etter et slikt forheng som de har på kinoen. Lange røde tykke "gardiner" på en måte. Er også på utkikk etter et snorsystem som gjør at jeg kan trekke gardinene til siden. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe slik (billig :D) ? ugn
  6. uGn

Konvertering av signalkilder i Denon 3805

Har nå tatt meg råd til en 3805, grei oppgradering fra 1603'n , og har nå da fått følgende problem: Når jeg kobler dvd til 3805'n for så å bruke komponent monitor out, så får jeg ikke noe bilde på min Infocus X1. Hvis jeg bruker s-vid så får jeg bilde. Hvis jeg slår på prog scan med s-vid så...