Søkeresultater

1. A

Erfaringer med Velodyne CHT 15Q

Soundgarden har disse til 7990,-, som virker som en grei pris i forhold til hva du får? Romkorreksjon og fjernkontroll må vel være et pluss også. Men, jeg finner lite info om denne subben, reviews eller erfaringer, så hvis noen på forumet kan dele sine erfaringer hadde det vært fint...
  2. A

Jamo D500 vs frontrekke med gulvstående

Er litt nyskjerrig på disse høyttalerene fra Jamo og lurer på om noen har erfaring med disse og kan si hva som er positivt evt. negativt med 3 slike i front i forhold til f.eks Klipsch sett (RC62 + RF62/RF82). Sub i tillegg uansett. Jamo høyttalerene har fått gode omtaler, de ser ganske pene ut...
  3. A

Hvilken Bu-ray spiller med 2 hdmi ut

Skal kjøpe en Bly-ray spiller hvor tanken var å få med 3D og 2 hdmi ut slik at jeg kan koble opp til eksisterende receiver (Onkyo TX-NR807) og TV (Samsung PS63C7705). Beklager hvis dette allerede er diskutert i andre tråder, men jeg fant ikke akkurat hva jeg ønsket svar på. Så vidt jeg har...
  4. A

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

Elkjøp har helgetilbud på disse to til noe som virker som en god pris. TX-SR707 til 5695,- og TX-SR807 til 6995,-. Dette skal være hhv 1300 og 1500 kr lavere enn prisen etter helgen. (de bruker forresten både betegnelsen TX-SR og TX-NR, vet ikke hva som er forskjellen). 707 virker å være på...
  5. A

Hva er den billigste hjemmekinoreceiveren som dere anbefaler?

Må skaffe en ny receiver, har nå lånt en Yamaha RX-V630RDS midlertidig. Det som jeg regner med å få med en ny i forhold til den jeg bruker nå er: - støtte for de nye lydformatene - HDMI innganger - bedre romkorreksjon (med mikrofon) Ser at f.eks. Onkyo TX-SR606 har vært solgt ned mot 3500 kr...
  6. A

Anbefaling av høyttalere til hjemmekino

Skal anskaffe høyttalere til hjemmekino, mest sannsynlig 5.1. Har tenkt på prisklasse 5-6000 kr (max opp til omkring 10000 kr hvis det gir betydelig forbedring). Denne prisklassen er i utgangspunktet valgt fordi det skal være et budsjettanlegg, skal gi surround og skal være en god forbedring i...