Søkeresultater

1. b3nd1k

Bendik's HiFi

Lufter anlegget for salg, noen som er interessert? Består av: Dali Euphonia Ms4, Rythmik Audio F15 sub, Denon AVR-3311, Parasound Halo A21, Ayon CD1. Høytalerene står i dag på soundcare spikes. Skal pusse opp i heimen, så blir noe mindre som kommer inn isteden :)
  2. b3nd1k

Whisky tråden

Da legger jeg det på lista! :) Takk for tips!
  3. b3nd1k

Whisky tråden

Har planer om å ta en tur til Scottland med min far i år, er det noen områder, destilleri som er verdt å besøke? Vi skal ivhertfall besøke Ardross Castle, da vi slekter med William Dishington som bygde slottet :) (Slektforskning er morro)
  4. b3nd1k

Hjelp til å bygge en retro gaming maskin.

Ja, tittet på Mame. Ser ganske bra ut! :) Men har hørt om noe som heter Banana Pi, er denne bedre en Raspberrry Pi?
  5. b3nd1k

Hmm, prisklassen bør ligge under 1000-lappen. Ser ikke for meg at dette skal være noe stort prosjekt som koster mye. Størrelse har ikke så mye å si. Hadde tenkt å bruke den til emulatorer, og evt noe ala popcorn time f,eks. Ja, virker som den har alt jeg trenger utifra det jeg forstod :) GC...
  6. b3nd1k

Takk for tipset TorTorden! Ja, har ikke tenkt noe på det egentlig. Leste noe i et forum at en raspberry fungerte bra til emulator. Men skal sjekke ut den Intel maskinen! Men om valget går for en raspberry, bør jeg gå for denne pakken? Amazon.com: CanaKit Raspberry Pi 2 Complete Starter...
  7. b3nd1k

Hei Håper det fortsatt er folk her inne :) Skal innrømme det er en stund siden jeg sist logget inn. Men fikk plutselig lyst til å bygge en liten maskin som skal brukes til emulator av nes, snes, n64, gamecube, ps1, ps2 osv. Vil en raspberry? Fungere fint til dette? Har ikke lest så mye om...
  8. b3nd1k

Hva hører du på nå?

https://www.youtube.com/watch?v=IWHxsqOl_v0 Vakker sang med sterk tekst.
  9. b3nd1k

Bygging av hjemmekino i garasje, rom i rom. Dårlig strømnett?

Dette var det første som slo meg! :D
  10. b3nd1k

Whisky tråden

Fikk fire nye flasker sist helg, lagavulinen har jeg smakt før. Testet Jim beamenm var en hissig sak. Men ikke noe spesielt. Gleder meg til å teste bowmoren.
  11. b3nd1k

Whisky tråden

Har prøvd den Bulliet Rye bourben, den synes jeg var en kjempe fin bourben! Absolutt en flaske jeg kommer til å kjøpe igjen :)
  12. b3nd1k

Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876

Ser der ja! Skal jeg huske på til neste gang :) Var jo ganske enkelt å greit til små bilder som ikke veier særlig :) takk for tipset ;)
  13. b3nd1k

Ser der ja! Skal jeg huske på til neste gang :) Var jo ganske enkelt å greit til små bilder som ikke veier særlig :) takk for tipset ;)
  14. b3nd1k

Jeg følte meg nettopp ganske stolt fordi jeg greide å henge opp et bilde og et speil sånn någelunde i vater, så ser jeg hva du presterer.. Hehe :) Gleder meg til å se det ferdige resultatet, det har jeg gjort siden dere kjøpte huset! :)
  15. b3nd1k

Whisky tråden

Var forskjell ja, se posten min over din :)
  16. b3nd1k

Bygging av hjemmekino i garasje, rom i rom. Dårlig strømnett?

Dette så heftig ut! Fornøyd? :D
  17. b3nd1k

Whisky tråden

Edit: Ser at det er en forskjell å kjøre alkoholen selv over grensa, en å bestille det via internett. Reglene er: Beställning av alkohol för eget bruk Det är tillåtet att beställa alkohol via internet från ett annat EU-land. Svensk skatt ska betalas*, annars omhändertas alkoholen av Tullverket...
  18. b3nd1k

Whisky tråden

Mener det er lov, så lenge du importer innenfor Eu-kvota. Om du kjører over grensa eller får det i posten har ingen ting å si. På esken er det bilde av en flaske, og glass på. Så det er tydelig at det er flasker med knuselig innhold. Dette blir vel den fjerde eller femte esken jeg får tilsendt...
  19. b3nd1k

Whisky tråden

Ja, leste faktisk at Devils Cut er det som blir sugd inn i treverket på tønna, å at de har funnet en metode for å "suge" ut denne whiskeyn og putter en prosent andel av denne i den 7 år gamle whisky dens. Mener jeg det var. Bor i Norge, men legger inn bud på et whisky auksjon som holder til i...
  20. b3nd1k

Whisky tråden

Om jeg bare hadde vist det så! :mrgreen: Men la inn fikk inn bud på noen nye flasker i dag, flere som jeg ikke fikk dessverre. Blandt annet; Glenfarclas 25y, Glenmorangie 18y, Macallan 12y sherry cask, talisker 18y. De gikk litt for høyt. Men, fikk en 15 år gammel Bowmore, med sherry cask...