Søkeresultater

1. S

Plutselig brummelyd fra SUB ( sub: Klipsch R-115SW For: yamaha-cx-a5100 )

hmm.. har du kabel TV? Kan være at du trenger galvanisk skille på antenne kabelen der?
  2. S

Plutselig brummelyd fra SUB ( sub: Klipsch R-115SW For: yamaha-cx-a5100 )

sjekk om det brummer bare når den er kobla til Yamaha.. og ingenting annet er koblet til den... den er jo sikkert med jordet stikk. Om det er tilfelle.. prøv å blend Jord. (elektrikker tape eller noe), bare for å teste.
  3. S

SVS 16-Ultra series

Fikk virkelig blod på tann på den SB16... PB16 priser seg litt ut syns jeg.. og Soundgarden priser den 1000kr for høyt mener jeg.. ut ifra usd.
  4. S

Hva ville du kjøpt til 35 000?

http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=20100&prodid=1474 http://www.bassbrothers.no/display.aspx?prodid=3281 http://www.malaaudio.no/shop/product/lm-audio-216ia?tm=&sm=forsterkere/lm-audio---integrerte om rør forsterker virker skummelt, så er denne veldig bra...
  5. S

NAD klubben

Brokobler du dem så har du mye av skylda der, mitt tips er å kjøre hver amp i stereo pr høyttaler, dvs fjerne brua mellom bass og resten bak på dem. Kjøre ene kanalen til bass og andre til resten (ikke kjøre dem i mono da NAD låter dritt og møkk i den modusen). Kabler o.l. vil ikke gjøre stort...
  6. S

Dali Mentor 8

Brukte Parasound A21 på mine Mentor 8, det spilte pent, men ble fort litt tynt i toppen når man dro på litt. Mentor 8 er relativt lettdrevene saker, men jeg ville seriøst testet denne: ATI AT3002 - Effektforsterkere - Stereo Det sies at den låter fyldigere enn Parasound, og det er bare et...
  7. S

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Greenscreen har jeg fått med endel komponenter. kjører du spillern rett i TV'en? hos meg har det ikke vært avspillerene sin skyld, men mellomleddet mellom BD og TV. Uansett, fin spiller du har fått deg :). Var å kjøpte meg en Panasonic BDP230 selv igår, får se hvor lenge den står.... Man får...
  8. S

Kjøpe Pioneer LX86 eller Denon AVR-4520

Lagerstatus: På lager TULL!
  9. S

Kuro vs Samsung 65 8005

LED er og blir LED, det vil nok "aldri" komme på nivå med plasmaskjermene til film og TV bruk. Men til spilling, PC og smartTV bruk så er dem kjempebra og bedre på noen områder. Uansett, 8005 er en råtass av en TV :).
  10. S

Dyrt. Tips: Pioneer SC-LX86 surroundreceiver - Sort - Surroundreceiver - Hjemmekino En brukt er nok ikke verdt mer enn 8000kr max nå.
  11. S

Lg 55la790w

Jeg er veldig imponert over LG sine fjernsyn siste 2 årene, og syns dem får mye pepper kontra samsung, som jeg ikke har så veldig sansen for. Har for noen dager siden satt opp en 47LM860 (altså din gamle modell, i 47"), jeg er iallefall utrolig imponert over den. Årets modeller er helt sikkert...
  12. S

B&W klubben

Veldig smart det du tenker angående elektronikk! Selv om 802Diamond faktisk ikke er så ille som man skulle tro, 803Diamond er noen særinger derimot. Jeg bruker Classe CP-800, Rogue Audio M-150 på mine, og det er i mine ører helt konge. M-150 er jo så mangt og spennende på lyd, bruker endel tid...
  13. S

B&W klubben

804Diamond Har den selv, og det er en veldig bra høyttaler, dyr ja, men syns B&W lager knallgode highend høyttalere som ikke blir for: analytiske, kalde og kjedelige (mange navn ;)). Helt ærlig syns jeg den er bedre enn 805Diamond OG 803Diamond, da den spiller mer brutalt og fyldigere enn...
  14. S

Det syntes jeg med min LX83 i sin tid også. Men det er jo en "fantastisk bra EQ der, og demper man 2.5khz litt, så er man raskt i mål, selv på kneldrende høyttalere! Fantastisk maskin dette.
  15. S

Pioneer SC-LX86 surroundreceiver - Sort - Surroundreceiver - Hjemmekino til denne prisen er det lett å velge syns jeg ;). Pioneer er vel av det sterkeste, watt og amper messig! Anbefales virkelig, spesielt med tanke på pris / ytelse :).
  16. S

Trenger hjelp med sub i stereo-oppsett.

Hvorfor ikke bruke RCA? skader ikke å bruke Gain/volumknappen på subben, er jo derfor den er der, nettopp fordi noen forsterkere har litt lav gain ut på sine utganger(og noen har høy) :).
  17. S

Pacific Rim "bare" i 1,85:1 på kino

Enig, tror de fleste liker at filmer kommer i 16:9 :P.
  18. S

Hvilken boks er best til XBMC?

Wandboard - Freescale i.MX6 ARM Cortex-A9 Opensource Community Development Board - BLOG Skal fungere veldig bra.
  19. S

Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League

Dummeste jeg har lest. Må ha trua iallefall ;). EDIT: btw, er ikke pokalen som er viktig, det som er viktig er å slå lag som ManU, Chelsea og Liverpool ;).
  20. S

Focal VS B&W

Hadde valgt Focal i dette tilfelle ja :). 803Diamond er utrolig kraftige, men låter litt lukket kontra de andre modellene i 800 universet :).