Søkeresultater

1. MB-S124

Kalkulatorer, Texas Instruments, Casio, HP etc.

Heisann Lurer på om det er mange som bruker kalkulator til daglig, og hvilken type dere bruker og til hva? Hva bruker/brukte dere i studietiden? Har kalkulator i lommeformat blitt unødvendig i dagens samfunn? Har selv i alle år brukt Texas Instruments sine kalkulatorer, da knappene på den...
  2. MB-S124

Tilkobling av eldre Dual spiller til Parasound P3 Halo

Hei på dere Tenkte å børste litt støv av den gamle Dual 1228 platespillern til han far og prøve og snurre noen plater ikveld! I og med at denne har DIN plugg har jeg skaffet overgang slik at dette går inn på P3 Halo. Tok en titt bakpå P3n og der var det en egen skrue til jording av signalkabel...
  3. MB-S124

Innkjøp av DAC som passer godt til mitt lydoppsett

Hei på dere Har nå fått handlet inn de viktigste til stereoanlegget mitt. Bruker primært MacBook Air som avspillingskilde og ønsker derfor å kjøpe en DAC. Har i tankene om å handle en på USB, men om den har mulighet for wireless er også det finfint! Dette er koblet opp idag: Klipsch RF-7...
  4. MB-S124

Kjøpe Infinity studiomonitorer? Gå tilbake på Cerwin Vega? B&W??

Hei på dere Går i disse dager med tanker om å handle nye høytalere. Har solgt unna alt CV rælet og har lyst på noe nytt som kan erstatte dette. Kan vel si det sånn at bruken blir nok mest å spille temmelig høyt når man først skal bruke de. Har en Behringer EP4000 som jeg har brukt til CVene og...