Søkeresultater

1. b3nd1k

Hjelp til å bygge en retro gaming maskin.

Hei Håper det fortsatt er folk her inne :) Skal innrømme det er en stund siden jeg sist logget inn. Men fikk plutselig lyst til å bygge en liten maskin som skal brukes til emulator av nes, snes, n64, gamecube, ps1, ps2 osv. Vil en raspberry? Fungere fint til dette? Har ikke lest så mye om...
  2. b3nd1k

Oppgradere pc, noen bedre valg?

Hei Pc'en jeg har i dag begynner å slite kraftig. Henger seg opp, fryser. Tror det er skjermkortet som snart tar dukken. Vurderte å oppgradere bare skjermkortet, men med LGA1055 var det ikke så mange valg. Vurderer heller da denne pakken her jeg har satt sammen...
  3. b3nd1k

Dreambox? Med opptak?

Hei Har nettopp flyttet inn i ny bolig, og her er det kobla opp med parabol fra før. Det var 2 (antenne?) ledninger fra veggen som jeg koblet i viasat boksen som stod her. Dette fungerer, men abonnementet til tidligere huseier går snart ut regner jeg med. Har hørt litt rundt, å er det slik...
  4. b3nd1k

Timessalg på MPX i dag!

Bare så alle er klar over det, idag er det timessalg på MPX.no! Starter klokken 18:00. :p ;) :cool: (Sjekker ut smiley's) EDIT: Hvordan får jeg bildet stort i posten?
  5. b3nd1k

10timers Lyd&Bilde salg hos MPX.

Ser de skrev på facebook for 20min siden: "WARNING! WARNING! WARNING! 10 Timers salg på Lyd & Bilde produkter fra kl 14 i dag." Kanskje det kommer noen bra tilbud ? :) MPX.NO
  6. b3nd1k

Black Friday! 23.11.2012

På Fredag er det Black Friday! Dette betyr det vil komme mange bra tilbud på de fleste nettsidene! Håper folk kan komme med sider som har slike tilbud når fredagen kommer! :) Å tips om tilbud som kan være verdt å få med seg ;) <<<<<<<<<Bekreftet liste>>>>>>>>>> AVshop.no SoundGarden...
  7. b3nd1k

50" Plasma på gipsvegg ? Tips

Hei Siden racket mitt begynner å bli ganske fult nå, så ønsker jeg å henge opp tv'en på veggen! Tingen er at veggen bare er slike gipsplater, og har forstått det slik at det ikke er så kurant å henge opp tunge ting.. Har en 50" LG Plasma tv, PK750 eller noe heter den. Noen som har noen tips...
  8. b3nd1k

Problemer med Netgear ReadyNAS!

Hei Skulle sette opp Netgear ReadyNAS NV+ v2 4-bay NAS, i går, fulgte instuksjer som gikk fint. Alt fungerte helt greit. Buker programmet: Netgear ReadyNAS RAIDar>Browse for å komme inn på NAS'en. La over en mappe med filmer i går, dette tok ganske lang tid, 32timer stod det. Så jeg lot...
  9. b3nd1k

Akustikkbehandling med høy WAF.

Hei og god dag! Skal snart flytte inn i leilighet med fruen, trenger derfor en del råd ang akustikkbehandling. Jeg har jo alltid sett for meg å ha noen akustiske paneler med film plakat trykk i første refleksjon over sofaen. Men det kom IKKE på tale! Trenger derfor noen tips som godkjennes...
  10. b3nd1k

Ny bærbar PC, noen som har noen tips/råd?

Hei Skal hjelpe min gamle far å kjøpe seg en ny bærbar nå, da han vil ha en uavhengig fra jobben sin. Han har fått for seg at HP leverer bra kvalitet, og vil helst ha dette. Vet selv ikke noe om det, men kanskje noe her inne kan bekrefte det? Her er ihvertfall litt krav, og hva pc'en kommer...
  11. b3nd1k

Formatere ekstern disk til FAT32

Hei Har nettopp kjøpt en ekstern WD disk som jeg må formatere til FAT32, siden det er kun det formatet pioneer spilleren i bilen spiller.......:evil: Problemet er når jeg prøver å gjøre dette ( Har W7 ) så får jeg kun to valg, NTFS og exFAT.. Løsninger? Mvh Bendik
  12. b3nd1k

Bendik bil, Hva skal jeg velge? Forslag?

Hei folkens! :) Kjøpte min første bil for under en drøy måned siden, og har lyst å oppgradere lyd-delen litte gran :) Første jeg tenker på er: Hovedenhet + forsterker. Bilen er en 1998 Mercedes-Benz CLK 230k Sport: Av 4-kanals forsterker har jeg tittet på: 1:Rockford Fosgate P400-4...
  13. b3nd1k

Hjelp med valg? Oppgradere tv?

Hei! I dag har jeg en LG 50PK750 Plasma tv :LINK: Som jeg betalte 8.990,- for i fjor. Vil denne tv'en bli en oppgradering? Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685. :LINK: Har en venn som vil betale 4000,- for tv'en min, da blir mellomlegget for ny tv kun 1 995,- Som ikke er så galt. Men vil det...
  14. b3nd1k

Pizza ovn? :)

Hei, håper det er noen sulte AV-folk her som kan hjelpe meg :) Har lyst å skaffe meg en liten pizza ovn, noe ala dette: Komplett.no - OBH Nordica Pizza Pronto, pizzaovn med Fin liten hendig ovn med steinplate :) Men ser ut som den ikke selges lenger, finner den heller ikke på OGB Nordica...
  15. b3nd1k

Overgang fra Jack til USB på Hodetelefon.

Hei! :) Litt usikker hvor jeg skulle poste denne, flytt gjerne tråden vis det er feil :) Men fikk meg for litt siden et Corsair headset, med mic. Er ikke noe særlig HeadFi, men det duger. Denne har to Jack plugger, en til mic og en til speakers. Finnes det en adapter eller en overgang slik...
  16. b3nd1k

Bygging av ny pc, hjelp med komponenter.

God Søndag folkens! Sitter å funderer om jeg skal kjøpe meg en ny pc, den jeg har i dag begynner å dra på åra :) Var innon Lefdal i går å handlet meg ny pc skjerm, da fikk jeg plutselig lyst oppgradere hele skiten :mrgreen: Ble en: Samsung SA350 27" Men har lagt sammen en liten liste her...
  17. b3nd1k

Gitar hjelp! | Washburn Dime 333 Signature.

Prøver å legge ut en tråd her også jeg, har noe med lyd å gjøre! :) Lagde også en tråd på et norsk gitarforum, men kan jo være noen her inne som også kan hjelpe meg :) Har søkt endel rundt på internettet men finner ikke så mye som kan gi meg svar, så håper dere kan hjelpe meg. Har en...
  18. b3nd1k

På jakt etter en Hytte TV.

Hei Hei! Er på utskikk etter en fin liten Hytte TV, som skal oppfølge noen punkter. Størrelse bør være rundt 32", da tv'en ikke skal ta noe særlig plass eller være i veien. Er veldig mye lys i stuen så en lyssterk tv er et stort pluss. Vil gjerne at tv'en har innebygd DVD spiller, da det...
  19. b3nd1k

DSPeaker Anti Mode 8033C Subwoofer Autoequalizer

Noen som er interessert? PowerBuy
  20. b3nd1k

DIY Strømkabel, hva trenger jeg?

Heisan HiFi folk! :) Etter jeg har oppdaget svak summing i høyttalerene mine, så tenkte jeg at det kanskje er strømkablene mine er for dårlig skjermet. Strømkabler er desverre veldig dyrt vis man skal kjøpe kjente gode kabler, så har lyst å lage noen selv. Har ikke så veldig god peiling på...