Søkeresultater

1. Folkvord

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Har du sluttet å handle på amazon?😊 Noe av det som har kommet inn:
  2. Folkvord

Beste måte å få dolby atmos (se bilde)

Men hva med rett under pumpa, var det jeg tenkte mest på
  3. Folkvord

Beste måte å få dolby atmos (se bilde)

Tenker å anskaffe meg dolby atmos, eneste problemet jeg har er at varmepumpen er montert rett under taket på den ene høyttaleren. Hva er beste måte å gjøre det på? Legge atmos høyttalere oppå frontene, eller kan det holde å montere de under varmepumpa?
  4. Folkvord

Dolby Atmos

Kan jeg bruke høyttalerene jeg har fra før (rf-62, rc-64, rs42) til dolby atmos, om jeg kjøper 2 eller 4 nye og monterer i taket?
  5. Folkvord

Fant ut det, heiv inn denne bestillingen da det ikke har blitt særlig mye kjøp i det siste
  6. Folkvord

Det går nå men til en helt syk pris, dette er for 1917 i 4K
  7. Folkvord

Noen som vet hvordan det blir med Blu ray fra Usa når 350 kronersgrensen går bort🤔
  8. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Er nok ikke disken nei, Scarface brand new begynner å lagge på 1 time og 22 min.
  9. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Var samme spiller jeg hadde når problemet først oppstod, får prøve å bytte spiller igjen da..
  10. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Testet IT igjen, den frøs på 5 minutter, etter ca 3-4 min var den plutselig på 1 time og 24 minutt 😂 Virker egentlig som problemet er spilleren, den hadde vel ikke hoppet fram 1 time og 20 minutter om det var tven? Bare så rart jeg hadde samme problem med den andre spilleren.
  11. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Noen som vet hvordan jeg får sjekket det? Finner ingenting på innstillinger
  12. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Takker for tips, skal prøve Skal sjekke dette 👍
  13. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Bør dette være nødvendig på helt nye filmer?
  14. Folkvord

Lagging av UHD filmer

KS8005 Det har gjeldt flere filmer, IT, M:I Fallout, Pet Sematary for å nevne noen, de to første i begynnelsen, sist nevnte i slutten av filmen. Skjønner det ikke 🤔
  15. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Den stod på auto, fikk endret. Prøvde også ny hdmi kabel direkte i tv, samme problem på samme sted i filmen.
  16. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Kjører hdmi rett i skjerm og lyd til receiver. Kan teste kun TV uten receiver i dag å se om det hjelper. Filmene har vertfall stoppet på samme sted om jeg har startet den på ny.
  17. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Får prøve å skifte ut de da, gjelder kun 4k filmer og ikke vanlig blu ray.
  18. Folkvord

Lagging av UHD filmer

Det har seg slik at jeg først hadde en Panasonic spiller, visse filmer lagget på denne, ofte etter 7-8 minutter men også midt i og slutten av filmer. Filmene er flunk nye. Prøvde da å bytte den ut med en Sony spiller, å har hatt samme problem med denne, senest i går. Noen som vet hva problemet...
  19. Folkvord

Var der i et par uker.
  20. Folkvord

Backdraft, Pet Sematary og Hellboy II, ca $60 hos Walmart i Burbank.