Søkeresultater

1. alfalfa

Vesa hull avstander på Samsung Q950R 65``

Er det noen som har dette TV som kan måle avstand fra nederste hull ned til nedre kant på TV? Har kjøpt ett på Black friday med levering til uken, skulle hjerne att dette målet for og sette opp veggfeste før levering av TV. Har prøvd Samsung sin hjelpelinje, men de har ikke giddet og svare...
  2. alfalfa

Samsung Q90R eller Q950R. 4K eller 8K

Noen som har meninger om 4K eller 8K . Elkjøp har begge på Black Friday og jeg er usikker på hva jeg skal gå for, ser att noen testere mener att 4K modellen har mere punch i fargene mens 8K er litt bedre på andre ting. Alle innspill er vellkomne.
  3. alfalfa

Theta (Oppo95) uten bilde i 3D på JVC 7900.

Får melding på lerret att det mangler 3D kopabilitet i en eller begge apparat, begge er 3D apparater. Det nærmeste jeg har kommet bilde i 3D er når jeg stillte Theta i Forced3D, da får jeg ikke opp feilmelding og filmselskap introen begynner og vises i 3-5 skunder, så blir lerret svart igjen...
  4. alfalfa

Phillips LCD med verticale striper.

Har ett tv fra 2011, 42" Phillips. Har i det siste lagt merke til vertikale striper som er over hele skjermen, men mest synlig øverste del av skjemen på mitten, stripene er ca fingerbredd breie og ca 5 cm mellom striper, legges godt merke til på grønn grassmatte. Ser nesten ut som skjolder...
  5. alfalfa

SV1 og SV2 uten signal på Wantage.

Har hatt både Danske og Svenske stats kanaler på parabol uten kort. I dag er Svenske kanalene borte. Hvet noen noe om dette? Er det slutt på muligheten?
  6. alfalfa

Opptak av CD Filmkanaler.

Har to Wantage tunere som ikke fungerer på film kanalene til CD ved avspilling av opptak. Hd kanalen fungerer som den skal mens de andre viser svart sjerm med lyd.(har fungert tidligere) Har noen meninger om dette? Virke litt rart om CD har skramblet kanalene når HD kanalen fungerer som den...
  7. alfalfa

Meridian 861-HDMI Trøbbel.

Hei. Er det noen som føler seg kompetent til og se på oppsettet mitt. Har en 861v4 som jeg har koblet en 621 til. Problemet er att jeg ikke får lyd på HDMI inngangene. Alt annet ser ut til og virke,621 boksen bytter inngang som den skal og CD spiller som er satt opp som vanlig digital inngang...
  8. alfalfa

Dårlik kontakt til LNB.

Hei Sliter med dårlig kontakt mellom LND-Diseq og tuner. Jeg må med jevne mellomrom skru fra ledningen og skrape litt på senter ledningen for og få kontakt mellom LNB og tuner,bruker i tillegg 556 til og drive ut fuktighet. Dette fungerer i 1 måned eller 2 så må jeg till igjenn. Har noen noe...
  9. alfalfa

Pioneer BDP-91 problem

Har en spiller som plutselig har sluttet og virke. Har lastet opp siste software oppdatering og kjørt en Bluray film uten problem. Når jeg idag skulle se en dvd kom no disc opp i displayet. Prøvde etterpå både bluray og cd med samme resultat. Har noen tips om feil???
  10. alfalfa

welodyne DD 15x 2 vs JL audio fathom f212

Har idag 1 DD 15 og vurderer og kjøpe en til eller selge DD 15 og kjøpe en F 212. Er de noen der ute som har noen meninger om hva som vil gji best resultat. Har en stue på ca 35 kvadrat med åpning ut til gang på ca 12 kvadrat.
  11. alfalfa

Treskruer til Shief takfeste

Er de noen som har forslag til 10 mm treskruer til takfeste? Har bare funnet Franske treskruer i denne størelse, synes ikke disse er noe fine til og ha i stuetaket. Noen forslag?
  12. alfalfa

Beste Tab tencion med motor under 15000

Skal kjøpe lerret og lurer på hvem som er kongen på haugen i denne prisklasse. 2 m bredde og 16/9.
  13. alfalfa

Tak og takfeste.(KG)

Har tak med takess og 2 cm plank opp mot takstol. Har noen meninger om hvor mye en kan belaste taket med uten og bruke takstolen til og feste takfeste? Har tenkt og kjøpe JVC 750 og håper og skru den opp mitt imellom to takstoler så jeg slipper og bruke lensshift sideveis.
  14. alfalfa

Basis Debut Gold

Er de noen som har meninger om denne spilleren som står til salg hos Lyric. Tenker både på pris og kvalitet.
  15. alfalfa

Force fjernkontroll

Har en Force 1199 som jeg må dra ut strømledning av og til for og få fjernkontrollen til og virke optimalt.Den begynner plutselig og virke bare en halv meter og kortere fra tuner.Kobler jeg vekk strømmen lenge går det flere timer til den blir dårlig igjen kobler jeg vekk strømmen i 5 min så...
  16. alfalfa

TOTO Bluray

Kjøpte Toto Bluray for og få bedere lyd,men tror det bare er vanlig AC3 og DTS og noe som heter LPCM,er det noen som vet hva det er.
  17. alfalfa

Velodyne DD

Har noen erfaring med software versjon 2.0 til DD serien. Tenker spesielt på automatisk oppsett.
  18. alfalfa

Stereo med suround

Mitt annlegg består av. Prosessor. Meridian G 68. Dwd. Meridian G98. Forsterker. Chord spm 12000. Fronthøytaler. Jm Lab Nova. Center. Meridian M 33. Suround. Meridian M 33. 4 stk. Davao :P