Søkeresultater

1. heba1

Brukt projektor

Leter etter erstattning for min Benq pe8720 som skal pensjoneres. Har et rom med bra lyskontroll, ca 4 meter avstand til 92 tommer dreamscreen grått lerret. Går mye i fotball, og en del film på blu ray.3D er ingen prioritet.Budsjett maks 10 000kr for en brukt pj som vill være en stor...
  2. heba1

Prisjakt Epson TW6000/6000W

Epson projektor EH-TW6000W - Elkjøp Litt avslag hvertfall.. Mulig ikke dette skal postes her,men da får moderator bare flytte den.
  3. heba1

Nad L 70 problemer med å spille nye dvd

en kompis har en nad L70,den er 3-4 år gammel.den sliter med å spille nye dvd plater,men den spiller alltid eldere plater.. i går skulle han se "no country for old men",men etter trailerene og all reklamen kommer det plutselig NO DISC, I DISPLAYET! Noen som har formening om hva som er galt?
  4. heba1

Onkyo TX-SR606

Selges for 3995 kr på netshop nå! det må være billig Onkyo TX-SR606 Sort A/V Receiver - Netshop.no - pc data foto minne digital
  5. heba1

Samsung servicemenytrøbbel

Hei! har klart kunststykket med å rote i service menyen til min tv le 40 r81. skulle bare skru av noen bilde "forbedringer" i service menyen,men har klart å klå på noe som gjør at tv skrur seg av og på etter ca 20 sekunder hele tiden!! mulig å få resatt servicemenyene? så jævla dustete gjort...
  6. heba1

kundeservice cdon....?

er det noen her som har noen erfaring med cdon sin kundeservice,evt har funnet noen telefon nummer det er mulig å ringe? kjøpte en mp3 spiller der,og den sluttet å fungere etter 3 dager.da jeg skal kontakte "kundeservicen"viser det seg at de kun tar henvendelser pr mail.greit det hvis de hadde...
  7. heba1

yamaha reciver og oppsett!

Hei! jeg fikk min nye reciver i hus for noen dager siden,en yamaha rx-v659. Har brukt auto oppsettet,og det funker veldig bra på film,så har ikke lyst til å tukle mere med det... Problemet er at det gainer ned frontene til ca -5 db,det blir litt stusselig når man skal spille musikk i stereo...
  8. heba1

Nad 753 og prosjektor

Hei! Har vært på hifiklubben i dag og byttet inn min denon 2106 som tok kvelden 2 ganger i løpet av 1 1/2 måned.Byttet den til en Nad 753 med litt mere krefter,men synes jeg har fått et dårligere bilde på prosjektoren(mt 200),enn jeg hadde med denonen.Er akkurat som om det er litt...