Søkeresultater

1. alfalfa

Lyd via HDMI-splitter

Ubrukelig, kjøp en splitter med strømforsyning, EBay har masse til under 100kr. Splitterne uten strømforsyning har aldri fungert for meg.
  2. alfalfa

Veggfeste - Størrelse og tyngde

Greier ikke helt og forstå att størelsen på tv har noe og si, personlig hadde jeg brukt det veggfestet med god samvittighet.
  3. alfalfa

Samsung 65" Q90R eller Q950R?

Ja det kan godt være slik, har ikke sett noen av dem i funksjon. Nå kan muligvis pris være en del av begrunnelsene og att den derfor er ett bedre kjøp, Black Friday forandrer litt på den problemstillingen. Tror jeg ville levd bra med begge modellene. Fikk heller ikke OneConnect kabelen idag og...
  4. alfalfa

Samsung 65" Q90R eller Q950R?

Hei, Kjøpte 950 siden Black Friday prisen bare økte med 5000kr i forhold til Q90, hadde bare disse 2 TV på ønskelista. Har dessverre ikke sett noe bilde på TV da det sansyligvis er en feil på Oneconnect kabelen. Har nå ventet i 14 dager på att Samsung sender meg kabelen, håper den ligger i...
  5. alfalfa

Vesa hull avstander på Samsung Q950R 65``

Takker så mye, der fikk jeg den info jeg trengte.
  6. alfalfa

Vesa hull avstander på Samsung Q950R 65``

Er det noen som har dette TV som kan måle avstand fra nederste hull ned til nedre kant på TV? Har kjøpt ett på Black friday med levering til uken, skulle hjerne att dette målet for og sette opp veggfeste før levering av TV. Har prøvd Samsung sin hjelpelinje, men de har ikke giddet og svare...
  7. alfalfa

Samsung Q90R eller Q950R. 4K eller 8K

Noen som har meninger om 4K eller 8K . Elkjøp har begge på Black Friday og jeg er usikker på hva jeg skal gå for, ser att noen testere mener att 4K modellen har mere punch i fargene mens 8K er litt bedre på andre ting. Alle innspill er vellkomne.
  8. alfalfa

Er 8K TV-en din virkelig 8K?

Har du kjøpt ett 8K tv så bør det være 8K, om det er noen vits og gjøre det er vel en helt annen sak.
  9. alfalfa

Er 8K TV-en din virkelig 8K?

Det har aldri vert smart og kjøpe siste nytt av tv tidlig, de som kjøpte stereo tv først for 40-50 år siden fikk ikke tatt i mot stereo sendinger når NRK begynte og sende stereo.
  10. alfalfa

Blu-ray musikk & konserter

Bare på DVD men kjempebra lyd. John Fogerty. The long road home.
  11. alfalfa

Oversigt: Philips 2019 TV

Samme her, litt rart og ta vekk, koster sikkert ikke stort og ta med når det allerede var utviklet.
  12. alfalfa

Slår seg ikke på etter bytte av pære

Finner ikke noen sikring på min jvc prosjector, men kan være plasert på plasser som du og jeg bør holde seg unna. Håper det ordner seg for deg.
  13. alfalfa

Mørkla rommet, beklager feil.
  14. alfalfa

Nei da burde det ikke bli feil, noen kjøper pæra løs og monterer i pærehus, derfor mine tanker om det. Har du sett etter sikring på prosjector? Vist du greier og mørklegge huset så er det og håpe på att det fins en sikring, ellers er jeg redd du får regne med ett verksted besøk. Siden Gorm var...
  15. alfalfa

Det er sansynlig att en kortslutning er årsaken, prøv og tenk nøye hjennom det du gjordet når du tok ut den gamle, siden det ser ut til att pæra er orginal og feilen oppsto etter bytte er det runt pæra jeg ville sjekka nøye om en ledning er feilkobla.
  16. alfalfa

Kontrolere att alt er gjort riktig ved lampe bytte, mulig det er en sikring i prosjector som er gått. Mere enn det burde det ikke være.
  17. alfalfa

Theta (Oppo95) uten bilde i 3D på JVC 7900.

Etter og ha brukt Theta spilleren hos kamerat der alt virker, kommer jeg hjem og kobler opp med ny fiberkabel, virker ikke, prøver så og koble til med en kort kabel, virker ikke. Så dette er en merkelig sak, alle komponentene er i orden, men sammen fungerer det ikke. Eneste forskjellen er...
  18. alfalfa

Theta (Oppo95) uten bilde i 3D på JVC 7900.

Helt klart, nå får jeg bare håpe kinamikk fiber HDMI kabelen er bedere.