Søkeresultater

1. Scrooge

Gwandarions HiFi - På Flyttefot

Wtf?? Har du tenkt å slå deg opp som bonde i stedet? :lol: Du hadde (har vel?) på sett og vis en bra jobb, og godt betalt!?
  2. Scrooge

Gwandarions HiFi - På Flyttefot

Jøsses, på flyttefot igjen? Hvor går ferden denne gang da? :roll:
  3. Scrooge

Hjemmekino i tilbygg: 8 stk Beyma 21" i porta kasser på plass!

Og bare for å "dælje" skikkelig til, forærer jeg mitt innlegg nr.6000 til denne tråden. "Be Honoured", Mr. Hunsbedt! :mrgreen:
  4. Scrooge

Uforskammet bra, igjen! 8) Og uten på noen måte å nedgradere dine resultater og finurlige løsninger; Du har jo en verktøypark som vel er få andre til del! Jeg innrømmer det mer enn gjerne - misunnelsen kryper oppover langs ryggraden.. :twisted:
  5. Scrooge

Fått meg platespiller igjen, Micro Seiki BL-77.

@Niels: Kikket litt på den gunmetal-plata, og du bare MÅ jo ha en slik til den spilleren! :mrgreen: Hva spindelhullstørrelse tror jeg ikke at du behøver å bekymre deg; Alt som finnes av platespillere har en spindel som måler 7,2mm i dia. Ettersom den gunmetalplata skal legges oppå eksisterende...
  6. Scrooge

Fått meg platespiller igjen, Micro Seiki BL-77.

Gratulerer med en flott spiller, Niels! :-D Med en nennsom hånd som din, ble jo resultatet riktig bra, visuelt sett! Tipper at den spiller like bra som den ser ut....
  7. Scrooge

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*

Og ikke minst hva gjelder pågangsmot, presisjon og finurlige løsninger! Nå MÅ jeg snart få tatt meg en tur for å se dette "in real life"!:-D
  8. Scrooge

RuneW: Byggetråd - Kino - Ventilasjon V2.0

kringlyd kalibrerer… |
  9. Scrooge

Da er ikke underlaget plant nok / rent nok, om det ikke holder.
  10. Scrooge

Kontaktlim kan jo være et godt alternativ? Ellers finnes det selvklebende borrelåsutgaver som greit drar malinga av veggen, hva heft angår. Den dagen du ønske å fjerne den, oppdager du hvor vanvittig bra den sitter. Forutsatt underlag, naturligvis.
  11. Scrooge

Aktos hjemmekino

Djevelsk bra konsert! 8-) Er man "linselus" i en sådan setting, så kan jeg veldig godt forstå det. Jeg og "Flagers" opplevde det hele fra en litt mer beskjeden avstand, hvor PA-lyden antakelig var litt bedre enn helt fremme ved scenen? Vi stod nærmest i sweetspot i så henseende. Veldig...
  12. Scrooge

Aktos hjemmekino

Nesegrus beundring, og det med rette! :-D
  13. Scrooge

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*

Hmm, her får jeg litt å gå igjennom, skjønner jeg? Begriper ikke at jeg har oversett denne bloggen? De siste sidene er jo imponerende nok i seg selv, i typisk "Kenti-stil"! :mrgreen: Abonnement herved opprettet! :-D
  14. Scrooge

OBOS-luksus - oppgraderer!

Emitter II er litt av en "røver" ja, hva gjelder forsterkere! Emitter I er nok ikke fulltså sprek, men henger i alle fall godt med til mitt bruk! :-D (PS: Betegnelsen er Emitter, og ikke Eremitter).
  15. Scrooge

Hehe, jeg elsker jo å holde på med slikt "tukkel", det vet du jo! ;-) Du får vente bittelitt med "inspeksjon", for det går nok noe tid før prosj. nr 2 er ferdig. -- Apropos inspeksjon: Her er det vel heller jeg som bør "inspisere" deg? For når jeg titter innom ditt eget prosjekt hva kino angår...
  16. Scrooge

Neimen hei på deg Kenti! :-D Ikke så mye liv i denne tråden nei, det er jo ganske lenge siden siste oppgradering. Ikke for det - noen småjusteringer av eksisterende utstyr har det jo blitt, formodentlig til det bedre. Det nærmeste jeg ellers kommer "oppgraderinger", er vel de to...
  17. Scrooge

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Helt klart positivt med lerretet oppe! Selv om duken er aldri så transparent, så vil den alltid legge en viss begrensning på lydgjengivelsen. Da er det fortrinnsvis snakk om musikk i stereo, hvor man gjerne er litt mer "finsiktet". Mellomtonen var det absolutt ikke noe å si på, samtidig som...
  18. Scrooge

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Ja, i like måte vil jeg si! Hyggelig med et gjenbesøk i din fortreffelig hule, Bjørn Erik! Heftig med den lerretsbredden, og lyden var også klart bedre enn da jeg sist var innom! Jeg kan riktignok ikke si meg heeelt enig i lyden i stereosammenheng, men det er vel kanskje smak og behag? Ha en...
  19. Scrooge

Dagens "kupp" på www.finn.no !!!

Alternativt har han nok røyka sokkene sine! :mrgreen: