Søkeresultater

1. V

vikingkino

da ble det ny sub kabel
  2. V

vikingkino

Da kom det en Nad 218 thx til, no må det her bare bli bra en liten periode, får jeg blir sugen på noe nytt bedre bilder kommer en av de nærmeste dagene
  3. V

Effektforsterker til klipsch i hjemmekino

jeg gikk for brukt, er veldig mye bra brukt, har selv Nad 218 thx på Klipsch RF7 mk1, funker veldig bra det, har en Denon avr 3600h som reiver
  4. V

vikingkino

prøver ett Annett oppsett av komponeter
  5. V

vikingkino

Da er det kommet en Nad 214 i oppsettet som brukes som mono amp på center, er rimelig greit med en Nad 218 thx på 2x200 watt på front +Nad 214 på 1x240 watt på center, kommer frem helt klart at litt extra watt skader ikke på lyden, jeg er meget fornøyd med det lydbilde som mine Klipsch gir etter...
  6. V

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

hvordan er det med 4k filmer fra usa, er det ikke soner på de?
  7. V

Mac mini + samsung tv

funket greit det når jeg fikk justert oppløsningen så en ser hva som står
  8. V

T-We boks ii

jeg skaffet den pga bedre bilde og funksjoner som PVR
  9. V

Speakercraft

er det noen her inne som har erfaring med merket Speakercraft? ser det er flere som selger det i Norge, de har en del som er innenfor mitt budsjett, ser på noen sider at de får bra kritikk
  10. V

vikingkino

Kom inn en brukt Mac mini, som står tilkoblet 5 store externe HD med mye rart på, bruker 75" som skjerm
  11. V

Mac mini + samsung tv

hei jeg har en samsung 75" 2019 utgave, å jeg lurer på å kjøpe meg en Mac mini brukt å tenkte på å koble den til tv´n har noen erfaring med ett slikt oppsett? er det noe jeg må passe på???????
  12. V

avr + amp = dynamikk

kjøpte meg en NAD 218 thx på fredag, å siden jeg enda ikke har en reciver jeg kan bruke den på fikk en slektning låne den, testa den i dag via en Yamaha til klipsch rf82 mk2, syke for en forbedring av lydbilde, var jo klar over det men trudde ikke det var så stort gleder med til i september når...
  13. V

vikingkino

Da kom det en NAD 218 THX inn i oppsettet, mangler bare en ny reciver i september så er vi i gang. er bare å begynne å se etter en mono forsterker på ca 200 - 300 watt på center
  14. V

Tusenvis av Blu-ray-spillere fra Samsung har blitt ubrukelige

min samsung bluray begynte å leve sitt eget liv, da ble den kastet å erstattet av en sony, som no ligger an for å bli byttet ut av en Phillips pga bilde kvalitet, jeg har Netflix og HBO men liker å ha fysiske plater
  15. V

Vegardxf's Stuekino

jeg bygde meg benk med leca blokker og hobbyplank , funket fint i mange år,
  16. V

høyttalere og krefter fra forsterkeren

ser ut som jeg enten ender på Ny NAD eller brukt Emotiva
  17. V

høyttalere og krefter fra forsterkeren

har en stue på ca 25 m2 med åpen løsning mot gang på ca 7 m2, lurer på hva dere mener kan være nok watt på ett par Klipsch RF7 mk1 og Rc 64 mk1? bo i blokk men har veldig gode naboer så om jeg drar på en kveld er det ingen som sier noe siden de gjør det samme i mitt hode føler jeg at mellom 150...
  18. V

Ny i gamet, innspill?

ening med å velge reciver med mulighet for å øke effekt med en amp, ang amp og høyttalere er det mye bra brukt
  19. V

trigger splitter

på en Denon med en trigger utgang å ved behov for 2 stk, kan man da bruker en 3,5 y-led splitter for stereo eller mono da?