Søkeresultater

1. chFresh

jvc dla-x3 pris

Har en jvc dla-x3 som har gått ca 700 timer noen som har noe ide hva den kan være verdt?
  2. chFresh

oppgradering av XTZ 99.36 til beryllium

Har akkurat kjøpt berylliums Kit til mine XTZ 99.36 men før man skal sette i de nye elementene skal man dekke kabinettet innvendig med dempemateriale, de foreslår Mataki "Elastomer" eller bitumen eller lignende. og minst 5mm tykkelse. (man kan lime flere lag oppe på hverandre står det) Har...
  3. chFresh

noen med erfaringer på Acoustiblok Blok16 Rull?

søker og titter litt rundt etter rimelige tiltakt for lydisolering, kom over dette produktet, Acoustiblok Blok16 Rull. noen med erfaringer ?
  4. chFresh

chFresh's Kino projekt

Etter å ha frekventert forumet siden 2005 med avbrekk i noen år da forumet var mer «dødt». lest en drøss av bygge tråder på forumet og blitt helt i hundre av de utrolig gjennomførte Kinorommene er ikke tvil om at det er mye flinke folk her. Men nå har jeg altså begyntbegynt planleggingen av...
  5. chFresh

noen med erfaringer med Emotiva A-700?

Noen som har noen kjennskap til Emotiva A-700? siklet på Emotiva XPA-5 for en del år tilbake. Da «alle» skulle ha en slik :P da den ikke kostet mer enn drøye 5000,- Ser nå at den nye XPA-5 koster 14000,- så den er nå utenfor mitt budsjett. Tanken er på sikt å få koblet opp Atmos 7.1.2 i...
  6. chFresh

hjelp, skaffe mellomtone til Infinity alpha 40

jeg har et par Infinity Alpha 40 som den ene mellomtonen har gått i stykker. har tatt kontakt med: Ljudia.no e.dalens.no Harman hifiklubben men ingen kunne hjelpe, noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe ny mellomtone ? info trykket på elementet er som følger: A1205A-M 9747204...
  7. chFresh

blu ray med viaplay og netflix hva finnes ??

Sitter å ser på Bluray spillere som støtter Viaplay og netflix. men ser at det er ikke alle spillere som det ved førstehånd ser ut til å ha denne muligheten som faktisk innfrir, feks Samsung BD-E5500 som ikke støtter netflix selv om den har smarthub. Noen som har noen forslag til spillere som...
  8. chFresh

Xbox 360 Nand flashing

Hei, lurte på om det er noen som har erfaring med flashing av Xbox 360? har en 360 jasper 16mb som jeg har loddet en Squirt chip, dumpet nand og deretter flashet med med custom nand. nå starter ikke vifta eller noe annet :( men får forstatt lest og skrevet nand når strømmen er tilkoblet...
  9. chFresh

Pioneer vsx 52 Pre out til sub sluttet å fungere

Hei, har en Pioneer vsx 52 receiver som sub pre out plutselig har sluttet å fungere. noen vært borte i samme problem/ løsning på dette? receiveren er kjøpt 27.09.2009 på elkjøp, så det må vel uansett være en garantisak. den er kjøpt på nett, men de tar vell inn i buttikken uansett ? håper...
  10. chFresh

DIY, kurvet ramme lerret.

Går med planer om å lage et Diy 2.35:1 lerret med stålramme og strekke et: DreamScreen Acoustic ultraHD 300x200cm DIY lerretsduk over, men så lurte jeg om det er noen som har noen tanker på hvordan jeg best kan feste lerretet over rammen. har tenkt tanken på sånne messing sirkler man knepper...
  11. chFresh

Onkyo tx-sr607 vs Pioneer vsx919ahk

Noen som har noen erfaring om hvilke som kan være den beste til og drive XTZ 93 WMT Shielded eller om det er noe bedre Walg til max 10k ?
  12. chFresh

opgradering fra pioner vsx ax2 til pioneer VSXLX52 eller Onkyo TX SR607

har i dag en Pioneer vsx ax2 som jeg vurderer å oppgradere til Pioneer VSXLX52 eller Onkyo TX SR607. det er i dag koblett til: -Infinity Beta 50 front -Infinity c360 center -Warfedale Diamond 9SR (bak) hovedgrunnen til at jeg har lyst til og oppgradere er nye lydsystemene. men spm er, er...
  13. chFresh

1 HDMI ut til Projector & TV

Jeg har i stua behov for å kunne splitte fra 1 HDMI til 2 slik at jeg kan sende signalet til både tv og projector. sender alt av signaler gjennom en pioneer VSX ax2 så da er det kun 1 HDMI som jeg trenger til begge stedene. noen som har en smart løsning ?
  14. chFresh

Nye Infinity bakhøyttalere?

Har hatt Infinity beta 50 og beta 360 i snart et år nå og er utrolig fornøyd med disse. Men har nå tenkt på å bytte ut et par Proson millenium 2x 10" som jeg har brukt som bakhøyttalere, ettersom de er både store og ikke så samspilt med fronthøyttalerene. Er det noen av disse som er å...
  15. chFresh

DVI-HDMI Spdif ut fra pc til Pioneer AX2AS

DVI-HDMI men vil ta lyd fra Spdif ut på lydkortet går in i menyen på Reciveren, men så lenge man velger HDMI som input kutter den lyden fra digital inn som er valgt, hvorfor er det da mulig å velge disse sammen om det ikke skal fungere. noen som kan hjelpe ?
  16. chFresh

VSX-AX2AS-S og sub

har akkurat kjøpt en VSX-AX2AS-S og har to spørsmål. 1. ser at i speaker oppsettet er det mulig å velge sub og begge, begge virker det som også er Sub+ høyttalere. dette var jo maks overkill i Musikk lytting. og tar å velger sub, mens front høyttalere står på Large, blir det ikke lyd i sub...
  17. chFresh

VSX-AX2AS-S og sub

har akuratt kjøpt en VSX-AX2AS-S men har to spm. 1. ser at i speaker oppsettet er det mulig å velge sub og begge, beggevirker det som oxo er Sub+ høyttalere. dette var jo max overkill i Musikk lyting. og omjeg tar åvelger sub, mens front høyttalere står på large, blir det ikke lyd i sub.
  18. chFresh

Kjøp av HD DVD spiller

Lurte på kjøp av hd dvd spiller. det jeg da lurte på er: 1.Finnes det i salg med 230v innebyggd. 2.Erfaringer med Spiller så lurte jeg på om en LCD monitor kan brukes, den har DVI og støtter oppløsningen. men monitor er 16x10 ikke 16x9. Mvh Fresh
  19. chFresh

nye bakhøyttalere

noen som har testet Dynavoice F-6 vs Proson Twin 2010 SA Har dette som front: -Infinity Beta 50 front -Infinity c360 center Noen som vet om det er noe å gå for, er jo svin billige høyttalere da :D
  20. chFresh

Gadgets Fra Play.com

Noen som vet om andre steder de selger Movie cell http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/1027781/Pirates_Of_The_Caribbean_2_Limited_Edition_Film_Cell/Product.html og postere av typen http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/1004752/Sin_City_Cow_Girl_Poster/Product.html ettersom play.com ikke...