Søkeresultater

1. vegardxf

Anbefalinger av Ny Receiver Til Klipsch RP-280F Premiere surroundpakke + R-115SW / Trenger hjelp!

Hei! Ser det er pre-out på denne recieveren, så om den støtter alle dine krav bortsett fra at du vil utforske mer krefter kan de være en mulighet å skaffe en 2-kanals effektforsterker å koble på fronthøyttalere, enten ny eller brukt alt etter hva ditt budsjett er. Da bør du raskt høre om de...
  2. vegardxf

Dalis Entusiaster

Jeg hadde Ikon sub 12" tidligere, gikk over til Velodyne eq12 og synes dette var ett stort løft! Spesielt siden de kostet omtrent de samme nye anbefaler jeg velodyne pga egne erfaringer med sub under 10K 😉
  3. vegardxf

Takhøyttaler som IKKE bygges inn i taket?

Argon alto5wall kan være ett fint alternativ. Dog vet jeg ikke hva budsjette ditt er på, men ser at man får flate høyttalere i mange prisklasser
  4. vegardxf

Hvilken film er dette? Regler for tråden i første posten.

Kjører på med en ny siden jeg er 99% sikker på den forrige er gemini man 😉
  5. vegardxf

miniDSP UMIK1

Ligger flere fine videoer på youtube om hvordan du setter opp rew for å komme i gang
  6. vegardxf

LG & Xbox vil promovere LG OLED + Series X som 'next-gen gaming experience'

Angående hdmi 2,1, er de kun noen recievere som har defekte komponenter eller gjelder dette tv'er og spillkonsoller også?
  7. vegardxf

miniDSP UMIK1

Den micen skal kobles i pc med usb, så finner du taki kalibreringsfil til micen som skal lastes inn i rew før du måler
  8. vegardxf

Bilsub og forsterker i hus

Crown f,eks har gode effektforsterkere med innebygd DSP. Om du finner en på bruktmarkedet kan du få taki en til samme prisen som for en omformer til 12V
  9. vegardxf

Trenger hjelp til valg av Inverter! (Strømomformer 12v - 230v)

Hei. Har ikke hørt om merket Goobay før, ser at denne er oppgitt til Topp: 3000w, står lite på siden til batterionline om dette er peak eller noe den kan levere kontinuerlig. Den på hyttetorget er oppgitt til å levere 2000w kontinuerlig og er levert med kjølevifter med tempføler. Om jeg...
  10. vegardxf

Gemini man?
  11. vegardxf

Atmos is here!!!

Har du sett deg ut utstyr? 😉
  12. vegardxf

Kan akustikk forbedre dialog?

Hei! Hva er navn og nummer på forsterkeren din og høyttalerene dine? Jeg har selv akustikkplater i forhold til fronthøyttalere, dog for å begrense ekko.
  13. vegardxf

Karmann`s Hule

No kill like overkill 😃
  14. vegardxf

De er riktig!
  15. vegardxf

Veldig ny film, dog historien er fra flere tiår siden
  16. vegardxf

Er de bullet med mickey rourke og tupac?
  17. vegardxf

Oppfølgeren til shaft tenker jeg vi kan sette fyr på og glemme at den eksisterer 😉
  18. vegardxf

Det er shaft ja 😉 Bale var den hvite rasisten som forsøkte å betale seg fra drapet i starten og rømte landet
  19. vegardxf

Dette må vel være tydelig nok 😉
  20. vegardxf

Philips "the one" et godt kjøp?

Setter pris på innleggene du kommer med. Har desverre små muligheter for å komme meg ut å få erfaringer og komme med noe særlig nyttig