Søkeresultater

1. Danke

Hvilken plate har du kjøpt idag?

Ja da er skiver kjøpt på lokale platesjappa Ramjes Musik. Deep Purple woosh Cd og dvd konsert. Også prøver jeg Billie, veldig ung men folk skryter av henne overalt.
  2. Danke

Optisk splitter 2 til 1, virker den bare andre veien? (1 til 2)

Hvorfor trenger du optisk splitter? Holder det ikke med en optisk kabel. Jeg har ikke sett menyen til Apple tv. Er mulig du må velge optisk eller digital toslink osv i menyen. Om du forstår meny språket så får du sikkert lyden ut, meny språk "kan" være vanskelig og ulogisk av og til. Er det...
  3. Danke

Nei, ikke annet enn at jeg har bestilt Woosh av Deep Purple med Cd og Dvd, ellers innen rock var det vel Abbey Road og endel konserter, og bd-audio. Husker ikke hvilke jeg har meldt her.. Skulle hatt Tool, men vet ikke om jeg skal bestille... Siste metall før Metallica var Dream...
  4. Danke

Hvilken film er dette? Regler for tråden i første posten.

Bulls eye, det er korrekt. Oscar vinner Adrien Brody er også med i filmen...
  5. Danke

Prøver shot til av noen kjente fjes....
  6. Danke

Synes den var morsom,og så artig at de tok med pappa Shaft. Jeg og kona lo godt iallefall. Morgan sin er jo remake, og selv om Samuel var kul så er original Shaft bedre...
  7. Danke

Kul film den og oppfølgeren... En ny quiz, hovedpersonen i filmen har Hebraisk opphav..
  8. Danke

Det må være Shaft, siden Samuel har topplue på snei. Men hva var Christian Bale sin rolle? Skurke-boss?
  9. Danke

Det var underholdende, og dynamisk mye tjo og hei og trøkk. Nå har jeg jo S&M1 og lenge siden jeg har hørt den, men den gamle var mye mer fokusert på lavmælte balladene, og de som da var nye Load og reload. S&M 2 er mye mer rocka, og en sprø miks mellom symfoniorkester og metall. Jeg liker...
  10. Danke

Panasonic ub700

Best å snakke med Panasonic... Skal jo ikke være sånn. Riktige kabler bruker du også? Sent fra min J9210 via Tapatalk
  11. Danke

Er det superhelt film?? Sent fra min J9210 via Tapatalk
  12. Danke

Hva anbefales av liten stereo med stor lyd?

Litt dyrere ja, Klipsch blir bra, og jeg tror Yamaha med DAB er mitt i blinken.
  13. Danke

Klipsch er bra de, ellers må jeg tipse deg om Triangle Borea B03, som er veldig mye snakk om nå og populære... De koster ikke mer enn 4 laken og er skrytt opp i skyene. Til denne ville jeg nok valgt Denon.
  14. Danke

Da er det vel Yamaha receiver da? Denne i Norge feks har DAB. Yamaha er kjent for å passe Klipsch selv om de er littegrann frempå...
  15. Danke

Hvorfor trenger du DAB? Med Bluetooth kan du jo bruke radio apper via mobil/nettbrett? Denne vurderer jeg selv, Denon er litt varm i tonesignatur, og det tror jeg passer bra til Klipsch horn. https://www.hifiklubben.no/denon-pma-600ne-forsterker-med-bluetooth/denpma600nebk/ Den har bluetooth...
  16. Danke

Da var Metallica S&M2 Bluray dobbelt CD her. Bestilte også Deep Purple cd med dvd.
  17. Danke

Kjøpte Roger Waters Bluray og dobbelt CD på Ramjes musik... Venter på Metallica S&M2 men den selges i en bigpack. Liker å ha på både CD og film.
  18. Danke

Misery skrevet av Steven Kings muligens? Mener å huske de beina.. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  19. Danke

HDMI 2.1 (8k / 4k 120hz) 7meter

Skader ikke å prøve, fint om du bekrefter om det funker eller ikke også. Er enklere på kortere strekk..