Søkeresultater

1. K

HDCP-problemer med dekoder fra Canal Digital/Telenor?

Hei Tenkte å starte et lite DIY-prosjekt der jeg snapper signalene fra dekoder til TV inn i en Raspberry Pi, for så å styre ledlysene rundt tv'en som mål å få til ambiant lightning. For noen år tilbake hadde jeg store problemer med HDCP når jeg skulle prøve å koble til en prosjektor som et...
  2. K

Rødt bilde fra prosjektor

Hei. Beklager om dette kommer i feil kategori - er langt fra noen ekspert 8) Saken er at jeg fikk en prosjektor fra jobben merke Ask Office C90. Koblet den sammen med Canal Digital's dekoder via en 15 meter lang HDMI-kabel og DVI-adapter. Dette fungerte forsåvidt greit det inntil nylig. Så...
  3. K

Koble prosjektor til PlayStation 3

Hei Beklager om dette burde vært i en annen kategori. Har vært så heldig (?) å faktisk FÅ en prosjektor fra jobben som de skulle bytte ut. Jeg er ikke sikker på hva den heter, men TROR den heter Ask Office C90 å dømme ut fra et klistremerke under. Uansett ikke siste skrik - antagelig også ute...
  4. K

Veggfeste til Hannspree Xv-S?

Heisann. Har en Hannspree Xv-S 37" tv som jeg gjerne vil henge opp på veggen. Er det noen som vet om det går an - evt. tipse om et OK veggfeste? På forhånd tusen takk!
  5. K

Svært mørk skjerm og PS3

Hei Vet ikke om dette innlegget passer helt her, men forsøker likevel. Jeg har en Hannspree Xv-S som jeg har kobla opp mot PS3 med en HDMI-kabel. Problemet er at skjermen er så altfor mørk, både når det gjelder spilling og filmframvisning. Jeg kan ikke justere TV'n da valgene for bl.a...
  6. K

Alternativer til manuell audioswitch

Hei Jeg har en SP-19 4way audio controller (se bilde). I og med at jeg nettopp har anskaffet en Logitech Harmony One lurer jeg på om det finnes alternativer til switchen som ikke er avhengig av manuell operering.
  7. K

Koble Tvix mediastreamer til FreeNAS

Hei Dette er mitt første innlegg her, så ikke slakt meg :) Beklager om innlegget kommer under feil kategori, men fant ingen andre som passet. Saken er at jeg har en Tvix HD M-4100 SH som jeg ønsker skal få kontakt med en FreeNAS-server. Jeg har forsåvidt klart å få til dette, men problemet...