Søkeresultater

1. V

LG CX 48" eller 55"

Gå for en C9 heller da får du full fat 2.1 for gaming mot nerfed hdmi hastighet på CX serie .
  2. V

LG lancerer 'Gallery' OLED TV

Nydelig tv men strøm kontakten er vist et problem man må ha en utsparing eller nedsenking i veggen der den er for å få tv flust intill vegg. Lite tips.
  3. V

Ny tv OLED?

CX har laver hdmi hastighet en C9 .... begge har 2.1 kun C9 og E9 har full fat 48gig.
  4. V

LG CX eller Sony KD48A9BU?

Problemet ligger i at CX har fått lavere hdmi hastigheter på 2.1 mot C9 i fjor. 48gig mot 40gig i år så CX klare kun 10 bit 4:4:4 120hz 4K mot 12 bit i fjor. aka et problem for PC eiere som kun må klare seg med 8 bit 4:4:4 120hz 4K med dagens kort.
  5. V

LG dropper dele af HDMI 2.1-support i årets 4K TV

Jupp derfor hoppa jeg på en full fat hdmi C9 for gamine. :cool:
  6. V

Philips 55POS9002 retention.

Retention forsvinner av seg selv. Om du ser logo hele tiden er det inbrenning og det forsvinner ikke.
  7. V

Oled og innbrenning

Krever litt mere jobb men oled men er ganske lett skal prøv meg på en Lg 48cx med kun spilling med samme pauser innkjøring the works. se hvordan det går.
  8. V

Oled og innbrenning

Solge min E6 for 2 dager siden fikk mere igjen en jeg kjøpte den for. Var en som absolutt vill ha den og OK greit .. han får ta risken med hvor lenge den varer.
  9. V

HFR – UHD-teknologien som man sjældent hører om

HDR er nummer 1 for 4K HFR ser såpe opera aktig ut på billy lynn.
  10. V

Oled og innbrenning

Helt klart 3D er eneste en 2016 Lg gjør bra nå.
  11. V

Oled og innbrenning

Er ingen 3D oled paneler igjen om du bytter panel blir det montert et 2D panel. Har selv en Nummer 2 oled tv en old school Lg E6 65 som blir kun brukt til 3D et par ganger i måneden en tv jeg virkelig tar vare på for å finne en ny/brukt er neste helt umulig. EBay.com E6 priser nå er sky høyt...
  12. V

LG OLED C9 - Dolby Vision

Akkurat.
  13. V

LG OLED C9 - Dolby Vision

Tviler på bladerunner 2049 er i 4K på Netflix ....
  14. V

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Får man toll nå på uhds fra Amazon ene ? Har ikke bestilt en eneste UHD i år pga usikkerheten om det skjer?
  15. V

Lg 2020 oled tvr

Lg 2020 wall paper hotell tv versjonen. https://www.lg.com/global/business/information-display/commercial-tv/lg-65WT980H-EU
  16. V

UHD 4k Blu-ray spiller med oppskalering?

Er en video , stor forskjell på DV mellom de 2 spillerene synd Panasonic bomma med DV men bruker 203n
  17. V

Lg 2020 oled tvr

ZX serien kommer med 65, 77 og 88 tommer 8k oled tvr Rx er en Rullbar oled tv med 4k i 65 tommer WX serien erWallpaper oleden 65 og 77 med 4k GX er crystal sound oleden lite info om tommer og antall. EX serien så langt er i 55 og 65 tommer CX serien kommer fra 48 tommer til 77 med 4K BX serie...
  18. V

Lg 2020 oled tvr

Lg gx oled med crystal sound bruker skjermen som høytaler som Sony gjør.
  19. V

Lg 2020 oled tvr

Lg CX oled
  20. V

Lg 2020 oled tvr

Da endelig har det lekt info om Lg 2020 oled line up. Lg BX oled