Søkeresultater

1. A

Hvordan koble sub nr 2

Hei. Mitt lille pc-anlegg tar snart kvelden og jeg vurderer så smått å gå til anskaffelse av nytt 2.1 anlegg med f.eks. argon 7350 og argon sub10 subwoofer Grunnen er at jeg ønsker noe enkelt så jeg slipper å skru på hele anlegget hver gang jeg skal høre på musikk fra pc. Om det går an håper...
  2. A

Rumperister eller 15" i sofa?

Hei. Nå har det seg slik at jeg har en nabo som ikke er veldig glad i bass når jeg ser på film. I den anledning har jeg vurdert å legge inn rumperister i hjørnesofaen i stua. I den anledning har det dukket opp et par spørsmål. Jeg haddde først sett meg ut enten Bass Shaker BR-25 eller Sinus...
  3. A

Kjøpe ny 50". Er sortnivå på V10 grått?

Hei. Jeg på utkikk etter ny tv og har innsnevret utvalget til disse to TVene; Sony Bravia 52" LCD-TV KDL-52W5500 Panasonic 50" Plasma TV TX-P50V10E I dag var jeg innom lefdal og expert for å se nærmere på tvene og gjøre meg opp en mening om det endelige valget. På lefdal hadde de bare...
  4. A

Lydisolere hundebur

Jeg har nettopp kjøpt nytt anlegg og det låter supert. Problemet er at jeg også har valp, og den synes ikke anlegget er like supert. (Bortsett fra kablene som den elsker å tygge på:)) Det er ikke veldig populært å se film med høy lyd for å si det sånn:) Jeg tipper det bare er å feste noen...
  5. A

Høyttalere til TX-SR807

Hei. Nå har jeg endelig spart opp litt penger og skal kjøpe nytt surroundanlegg til stua. Recieveren jeg har valgt er Onkyo TX-SR807. Problemer er at jeg er ganske blank når det kommer til høyttalere og hva som passer sammen med hvilken receiver osv. Jeg håper noen av dere kan hjelpe meg litt...
  6. A

Litt hjelp til valg av komponenter til nytt anlegg

Hei. I går var jeg så heldig at det lille anlegget mitt tok kvelden, så nå er tiden inne til å kjøpe nytt. Og når jeg først skal kjøpe anlegg, kan jeg like gjerne kjøpe kvalitet. De receiverene jeg har sett på er Onkyo TX-SR807 receiver sort Yamaha RX-V765 Black Når det gjelder høyttalere...