Søkeresultater

1. A

Kjøp av SVS Element

Hva med å kontakte l-sound og høre om de har/kan skaffe elementet du ser etter?
  2. A

Noen som har fått verdikode til HBO?

Kjedelig :/ Jeg vet dessverre ingenting annet enn det som står i linken jeg postet. Håper andre kan utdype litt mer
  3. A

Noen som har fått verdikode til HBO?

Her er det første glimtet av HBO Nordic i Norge - DinSide
  4. A

Hjelp!! Har Bestilt Usikker På Om Funker

ja, du vil bare ikke ha mulighet til å spille av 3d-innhold. alt annet fungerer
  5. A

Mine SVS PC 13 ultra solgt, hva nå?

Du kan send mail til Lsound og høre. De fører jo begge merkene og bør være mer enn kapable til å gi deg informasjonen du er ute etter
  6. A

Yamaha RX-V665 - booste volumen i bakhøytalere

supertramp: Sorry, jeg ser nå at jeg trodde du var trådstarter. Derfor jeg quota deg. Innlegget mitt var rettet mot trådstarter og ikke deg =)
  7. A

Yamaha RX-V665 - booste volumen i bakhøytalere

Hva med å prøve å google for å finne manualen... Prøv å google "RX-V665 Owners Manual" Tredje treffet fører deg til denne siden: Download Yamaha RX-V665 user's manual - HifiEdge.com Trykk "download" og du har bruksanvisningen til receiveren din =)
  8. A

Finnes HDMI hub?

Jeg ser nå at du ikke er så nøye på pris så lenge lyden blir best mulig =) Tittet litt innom andre tråder du har skrevet i. Hvis en ekstra fjernkontroll og boks ikke gjør noe for deg, så kjøp hdmi switch =) Du har rett i at hdmi enten er signal eller ikke signal, så mrx700+switch er kanskje...
  9. A

Finnes HDMI hub?

Ikke for å være pirkete, men om du skal bruke 20 000 på en receiver, hvorfor finner du deg ikke en som har alt det du trenger. Du får tak i veldig mange gode receivere med alt du trenger av inn-og utganger til den prisen. Som i tillegg vil være tilfredsstillende på lydsiden. Dessuten virker det...
  10. A

(Gratis) Import av FINE høyttalere fra USA

Spennende mulighet du har fått deg =) Angående høyttalerene fra def tech, så selges de på Lsound til 5300,- Med mindre du får de mye billigere, er det kanskje lurere å kjøpe derifra =) Definitive Technology Mythos XTR50 On-wall LCR - 2x3.5" + 4x3.5" PR - L-Sound AS edit: ser at xtr50 koster...
  11. A

Sliter med lyden, trenger hjelp!

Du sier du har flyttet på HT, men har du flyttet på subben? Det kan godt være subben har elendig plassering =)
  12. A

Anbefalt oppsett for rock/metal?

Beyerdynamic virker som et godt valg. tok et kjapt søk og fant et par tråder...: http://avforum.no/forum/generelt-audio-hifi/100186-beyerdynamic-dt770-pro-32-ohm-80-losning-funnet.html 32 eller 80 Ohm? - Norsk Freakforum 80 eller 32 ohm? Beyerdynamic DT770 Pro - Forum - Hardware.no
  13. A

"Spille inn" signalkabler

1 time høres litt lite ut. Jeg har hørt at man skal spille opp mot 2 timer med master volum på -10. For at kablene skal bli ekstra godt innspillt er det lurt å spille de inn på natta. Grunnen til dette er at da er det roligere i det elektriske anlegget og kablene vil ikke bli påvirket av...
  14. A

Tåler Plasma TV å stå på 24/7?

kan du ikke bare sette på "sleep timer" på tven sånn at den skrur seg av etter x antall minutter? =)
  15. A

Kjøp av høyttalerkabler, VAN DEN HUL, Supra osv.

Kjøp kabler fra biltema. For å dempe diskant/mellomtone bør du endre dette i følgende rekkefølge Rommet (vegger, gjenstander, absorberende overflater og objekter) Lytteposisjon Forsterker Forforsterkere og signalkilder Kabler Kabler: Om valg av kabler til lyd og bilde - DinSide Data
  16. A

Sub kabel til Harman/Kardon HKTS60 subwoofer

Hvorfor skal du kappe kabelen? kommer den ikke med plugg i begge ender? Er kabelen for lang, kjøper du heller en som er litt kortere.
  17. A

Lyd fra TV til lydplanke, ehh...

Jeg har en gammel samsung ps50b855 og har muligheten til å benytte ekstern høyttaler via optisk. Eneste jeg trenger å gjøre er å koble optisk fra TV til optisk INN på forsterker. Da kommer lyd både på tv og anlegg. Om jeg kun vil ha lyd fra anlegg, går jeg bare inn på: settings >> sound >>...
  18. A

Klipsch RF-82, hvilke kabler til høyttalere fra receiver?

Galnes, det var ironisk ment =) Jeg synes det er helt ubrukelig å bruke 10 000 på 4 meter ledning. Man skal virkelig ha kostbare komponenter før man bruker så mye på kabler. Personlig har jeg kabler fra biltema og de funger strålende. Ingen støy i HT og super lyd =) I tillegg, om man leser...
  19. A

Klipsch RF-82, hvilke kabler til høyttalere fra receiver?

Jeg anbefaler Nordord red dawn på anlegget ditt. Sykt bra kabler, de kan trekkes fra receiver til ht og kan til og med overføre signal mellom komponentene. Sykt bra kabler. Anbefales. Nordost Red Dawn LS høyttalerkabel - 2*2 meter hvis du er i tvil om kablene kan jeg bare si at de reduserer...
  20. A

Høyttalerkabel bruke 2 x 2,5

Det heter vel ikke biwire om man benytter begge lederne til samme inngang/utgang...